Zalman ZM-RS6F kuulokkeet, kokemuksia?

Viestiketju PC:n rautaan liittyvä keskustelu -osiossa. Ketjun avasi heko 10.12.2006.

1. heko

heko Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Vanhat kuulokkeeni tulivat tiensä päähän, joten aloin tutkia ja nämä Zalmanin kuularit pistivät silmään. Ajattelin näitä aitoja surround kuulokkeita pelaamiseen ja elokuvien katselemiseen. Testeissäkin näitä kuulokkeita ei ole suositeltu musiikkia varten.

Enään vain mietityttää onko nämä riittävän hyvät? Aikaisemmin on ollut kossin Plugit ja kokeillut olen kossin porta prota. Onko kenelläkään kokemuksia ja mielipiteitä?

Vielä sellanen millä äänikortilla noita käytätte? Itselläni tuo X-FI Extrememusic jossa hyvät monikanava ominaisuudet.

Toki olen noita Speedlinkin Pro Gamereita myös katsellut mutta ne tuntuvat hieman hinnakkaille ja eikä niitä meinaa löytää millään... ja jos löytää niin niitä ei ole varastossa.

Ajattelin nuo pistää tänään vielä tilaukseen, jos ei mitään mullistavaa tapahdu. Haluaisin vain kuulla mahdollisimman monen mielipiteen näistä kuulokkeista.

Edit: Olen lukenut keskusteluja aiheesta, ja en enää oikein tiedä ketä uskoa :S, joten toivon todella että saisin selvyyden. Tosin voinhan aina palauttaa ne takaisin jos nettimyynnin kautta ostan

Viimeksi muokattu: 10.12.2006
  2.  
  3. schnappi

schnappi Guest

joo. minulla on nuo kuulokkeet ja ei voi muutakuin KEHUA. mahtavat äänet omasta mielestä ainakin. muusiikin kuunteluunhan nuo ei oikein sovi mutta peleissä ja elokuvissa ne ovat kyllä hyvät. johtokin on riittävän pituinen niin ei tule ongelmia sen kanssa.

4. heko

heko Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Selvä alan itsekin tässä pikkuhiljaa kallistua tilaamaan ne. Eihän siitä suurta tappiota onneksi tule...

Harmi vain kuin noita ei lähialueen kaupoissa ole kokeiltavana, kaikki paras jos olisi gigantissa saisi palauttaa vaikka olisi avannut paketin.

Eivätkä nuo voi aivan surkeat olla, törmäsin vähän parempaan testiin jossa oli monenlaisia eri testiohjelmia ja testikappaleita joiden mukaan nämä kuulokkeet ei todellakaan ole musiikkia varten. Elokuva ja pelitesteissä kuitenkin tulos oli parempi, joten taitaa lähteä tilaukseen

5. Lerppu

Lerppu Regular member

Kiitokset:
    2
    Pisteet:
    28

Jaa tämä sivu