Oon koittanu eri ohjelmil poltella audio cd:ks musiikkia, mutta joka kerta se tekee vaa 44 bitin kokosia .cda filuja mil ei tee hevon persettäkään.
cda filut on ihan oikeita tiedostoja jos katsot audiolevyä windowsin resurssienhallinnassa. Millä ohjelmilla ja miten olet noita levyjä yrittänyt polttaa? Entä minkälaisia levyjä käytössä? Ei ilmeisesti levyt soi tavallisessa soittimessa vai?
No olen esimerkiks Nero Express 6 kautta polttanu audio cd:nä. Olen koittanu polttaa cd-rw levylle, myös cd-r levylle poltin mut sama homma... Ja miten tommoset 44 bittiset tiedostot vois muka sisältää musiikkia, tietääkseni noi sisältää vaa jotain tietoja noiden musiikkikappaleiden sijainnista...
Windowsin resurssienhallinta näyttää vain ne cda filut kun tarkastelet mitä tahansa audiolevyä. Mutta siis ne levyt ei ilmeisesti soi vai mikä mättää?
Nojaa eli tää on ilmeisesti käsitettävissä niin että mun stereot ei osaa toistaa poltettuja levyjä...
Hmmm kokeilin salilla cd-rw levyä ja cd-r levyä. Tulos oli että soitin toisti cd-r levyllä ollutta musiikkia mutta ei tunnistanut cd-rw levyä...
Ei saa ,jos soitin ei tue cd-rw levyjä. Jos sulla on soittimen ohjekirjaa tallella se näyttää millaisia levyjä voit soitella.