Elikkä koneen lämmöt nousee korkeisiin lukemiin kun olen vaan netissä esim 60-100 välissä pompivat Käytän tässä nyt Pc Alert4 josta näkee noi lämmöt Temperature: Cpu60.c System46.c Voltage: Vcore:1.35 3.3V:3.33 +5V:5.08 +12V 1134 Cooler Xp: fan: 0 Sysfan: 2766 PsFan 0 Tossa oli noita tietoja mitä toi mun ohjelma anto/näytti. Koneessa ei oo muutakun alkuperäinen tuuletin niin nyt oon sitten aatellu että vois olla tuuletin paskana ja nyt tarttis help uuven ostossa
Mikä prossu sulla on? Oletko päivittänyt biosin? Oletko tarkistanut että vooleri on kunnolla kiinni? EDIT: Ja jos tuo on XP prossu, niin silloin nuo ovat aivan normaaleita nuo lämmöt, koska ne ovat tunnetusti kiukaita.
Otappas koteloa auki ja kattele ensin pyöriikö kaikki tuulettimet ja jos pyörivät nii ensimmäinen ratkasu ois pölyjen puhdistus jos sitä ei ole vielä tehty, esim paineilmalla...Itsellä aikanaa idle lämmöt tippu reilustikkin pelkällä putsauksella.Alkaa tosin olemaa melko korkea lämmöt pelkässä surffailussa.
Joo tota niin aukasin kopan ja puhistelin kaiken paskan pois tosta tuulettimesta ja johan tippu lämmöt 36-41 mutta oon tässä silti kattelemassa uutta/tehokkaampaa tuuletinta tai jotain vastaavaa. Niin mitäs kaikkea pitäs tietää ton uuven tuulettimen suhteen?