GTA Finland on GTA San Andreakseen julkaistava modi, joka perustuu lähimenneisyyden suomeen moninpelin muodossa. Modiin kuuluu uuden alueen lisäksi uudet aseet, autot, hahmot, mitä nyt kunnon modiin kuuluukin. Järjestämme ensimmäisen julkisen betatestin 27-29.12 välisenä aikana. Kartta on edennyt vaiheeseen, missä sen koko on kaksi kertaa alkuperäisen pelin san fierro. Tämän takia voimme nyt järjestää ensimmäisen testin, johon otamme mukaan myös ulkopuolisia testaajia. Testaajia pääsee mukaan 10, luotettaviksi ymmärrettyä henkilöä. Tästä testistä ei tule julkisuuteen sen isompaa juttua, paitsi läjä promokuvia. Testaajien olisi hyvä olla vähintään 15 vuotta täyttäneitä. Ilmoittautua voi mukaan lähettämällä sähköpostia osoitteeseen *edit by Jannejt* Kyseisen sähköpostin tulee sisältää: - Nick - Ikä - msn messenger osoite Ja aiheeksi "GTA Finland testiin" Lisäksi edellytämme foorumillemme rekisteröitymistä. www.gtafinland.com/phpBB2
Itse aloitin gta:n modailun jo kaksi vuotta sitten, ja itse tätä modia ollaan tehty jo 2004 kesästä. Tosin välillä oli noin puolen vuoden pituinen tauko, mutta nyt taas mennään ja lujaa. Lisää tietoa projektista löytyy yllä kertomasta foorumistamme. Lähiaikoina aukeavat myös uudistuneet sivumme (nykyiset sisältävät vanhaa tietoa). Meillä pyörii myös parai-aikaa joulukalenteri, joka löytyy toistaiseksi osoitteesta http://www.webbis.org/joulukalenteri/ . Tämäkin tosin tulee siirtymään oman domainimme alle. Projekti tullee valmiiksi keväällä/kesällä 2007.
Onkos teillä enemmän screen shotteja tarjolla. Itse en nähnyt kuin volvon. Kuulostaa kuitenkin aika mielenkiintoiselta. =)
Kyllä niitä löytyisi foorumilta vaikka kuinka paljon, mutta se näyttäisi juuri nyt olevan jostain syystä alhaalla. Meillä on ollut jonkin verran ongelmia tuon serverin kanssa. Toivottavasti saadaan asia korjattua vielä tämän päivän aikana.
teen nyt poikkeuksen tiukkaan kantaani mainostusta vastaan ja jätän tämän projektin ja sen kotisivuille ohjaavat linkit paikalleen ja ketjun auki jotta keskustelu voi jatkua, mutta aD:n säännöt ovat silti samat ja siihen kuuluu kohta Ei sähköpostiosoitteita tai muita yhteystietoja foorumiin.
meillä on juuri nyt kesken palvelimen ja domainin vaihto, joten kestää aikansa koska uudet sivut ja foorumi aukeaa.
Voisin liittyä betatestaajaksi mutta foorumit ei toimi eikä oo emailii joten jos sä voisit lähettää sen emailin mulle yksityisviestinä ( <- tommonen logo oikeessa laidassa)