Tere! Eli siis jos joku tietää firman mikä myy komponentteja OSAMAKSULLA niin olisin kiitollinen jos jaksaisitte laittaa kauppojen osoitteita tänne. Melkein koko masiina pitäisi hankkia uusi, vanhasta koneesta aion toistaiseksi pitää vain näytön ja ehkä DVD-aseman. Pakettikoneita silti hieman vierastan, www.atk-verkkokauppa.com myy POMI:n koneita mutta mieluimin kasaisin itse juuri niistä komponenteista mitä haluan ja merkeistä mihin olen tähänkin asti luottanut uuden koneen, niinkuin aina ennenkin. könttäsumma n. 1000 - 1200€ koneen hankkimiseen vain uupuu, työtön/työvoimakoulutuksessa kun olen.
Tere! "Osamaksulla" maksaminen ei taida onnistua kuin luottokortin kautta. Itse juuri "kahlaa" eri liikkeitä läpi kun etsi uutta näytönohjainta ja maksutavat taitavat olla "käteinen tai luottokortti".
Käyttöluotolla saa ainakin paikallisesta liikkeestä osat mukaansa heti; pankki toki on taas halvin vaihtoehto. Netanttilassa taas pelaa tälläinen wanha systeemi eli "saa piikkiin" ostaa, mutta sielläkin on tietty vaan merkkikoneita ja vain vähän osia erikseen myynnissä...