Saako mistään postimyynnillä ja osamaksulla komponentteja?

Viestiketju PC:n rautaan liittyvä keskustelu -osiossa. Ketjun avasi Jay604 30.11.2006.

1. Jay604

Jay604 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Tere!

Eli siis jos joku tietää firman mikä myy komponentteja OSAMAKSULLA niin olisin kiitollinen jos jaksaisitte laittaa kauppojen osoitteita tänne.

Melkein koko masiina pitäisi hankkia uusi, vanhasta koneesta aion toistaiseksi pitää vain näytön ja ehkä DVD-aseman.

Pakettikoneita silti hieman vierastan, www.atk-verkkokauppa.com myy POMI:n koneita mutta mieluimin kasaisin itse juuri niistä komponenteista mitä haluan ja merkeistä mihin olen tähänkin asti luottanut uuden koneen, niinkuin aina ennenkin. könttäsumma n. 1000 - 1200€ koneen hankkimiseen vain uupuu, työtön/työvoimakoulutuksessa kun olen. :(

2.  
  3. redzulu

redzulu Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Tere!
    "Osamaksulla" maksaminen ei taida onnistua kuin luottokortin kautta.
    Itse juuri "kahlaa" eri liikkeitä läpi kun etsi uutta näytönohjainta ja maksutavat taitavat olla "käteinen tai luottokortti".

4. Agent_007

Agent_007 Senior member

Kiitokset:
    124
    Pisteet:
    143
  5. braide

braide Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    käyttöluotolla saa ja sitten pankista lainaa!! se on halvin tapa *(pankki siis)

6. FORWARD

FORWARD Active member

Kiitokset:
    18
    Pisteet:
    68
    Käyttöluotolla saa ainakin paikallisesta liikkeestä osat mukaansa heti; pankki toki on taas halvin vaihtoehto. Netanttilassa taas pelaa tälläinen wanha systeemi eli "saa piikkiin" ostaa, mutta sielläkin on tietty vaan merkkikoneita ja vain vähän osia erikseen myynnissä...

Viimeksi muokattu: 01.12.2006

Jaa tämä sivu