Juu siis ostin tänään Radeon x1959xtx ja sit hain siihen ajuria, mutta se alko valittaa että: "setub will only run in Administrator mode. Setub is aborting" ELi mitäs pitäs tehdä? Mun käyttäjätili on Järjestelmän valvoja ja koneella ei oo muita käyttäjätilejä. Tällästä lisää tietoo vähän .
Jaahas lisää okelmia , eli: Nyt sit menin sinne vikasietotilaan ja koitin asentaa tosta cd:ltä noita ajureita ja se meni ihan hyvin ainaki pidemmälle ku viimeks, mutta tyssäs sit siinä asennus kohassa ja valitti jotain, että pitäs ensiksi laittaa joku standardi VGA ajuri tai joku muu sisään ja sitte asentaa. Eli nyt oon kyllä ihan pihalla taas mitä pitäs tehdä.
Eli laitehallinnan kautta asennat sen näyttiksen aluksi Stardardiksi VGA sovittimeksi/adapter, ja sen jälkeen sitten asennat nuo ATI:n ajurit (koneen käynnistys uudelleen välissä).
Ohjauspaneeli, sieltä välilehti laitteisto siitä avaat laitehallinnan. Sitten laitehallinsta kohta näyttösovittimet siinä pitäisi olla tuo Radeon x1950xtx. Sitä klikkaat hiiren oikealla ja asenna tms sitten sieltä valitset sen standardiksi vga adapter
Siellä ei lue mitään asenna juttua, mutta siel lukee nää: Päivitä ohjain Poista käytöstä Poista Etsi laitteistoon tehdyt muutokset Ominaisuudet Elikkä mitäs sit nyt
Siis nyt en oikein pysyny kärryillä no mä päivitin sen ok.. Mutta ei siellä mitää listaa tullu? Sit tota onko se normaalia että mulla näkyy siinä "näyttösovittimissa" 2x toi näyttis eli: Radeon x1950 series Radeon x1950 series Secondary