Jostain syystä DvDSanta on ruvennut temppuilemaan ja katkaisee dvd;n teon kesken kun lisään siihen tekstejä. Koneella on vobsubi sekä ffdshow. Santan versio on 4.0 full. Dvdn teko katkeaa vaikka koneella ei muuta tekisikkään, joten ainakaan prosessorin/muistin resurssien puutteesta ei ole kiinni..
Vika voi olla itse video tiedostossa, jota voi kokeilla korjata vaikka divfix ohjelmalla. http://www.videohelp.com/tools?tool=DivFix tai sitten ongelma voi olla FFDshow:ssa tai itse Santassa (varsinkin jos tuo vika esiintyy pelkästään Santan tekstitysominaisuutta käyttäessä).
Nojoo, nyt pääsi testaamaan tätä vasta. No itse tuo ohjelma mitä ehdotit, ei löydä virheitä, mutta kyllähän tuo näkyy toisia leffoja tehdessä toimivan. Joku juttu siinä sit on leffassa itsessään.. No nyt teki niin, että leffan kuva pyörii 2min hyvin, sitte pysähtyy kuva ja ääni jää taustalle toimimaan normaalisti (eli etenee kuten pitääkin).
Eipä ole tullut testattua, kun väittivät että Santa olisi yksinkertaisin ja paras ohjelma tähän tarkoitukseen.. Mitäs itse käytät? Edit; testasin tuota convertXtoDvd ohjelmaa, ja on kyllä huomattavasti parempi kun Santa. Tekee parempi laatuista ja nopeammin. jessus. ku ois tienny jo puolvuotta sitten, niin ois monet hermot säästyny.