NVIDIA GeForce 7600 GS 512 MT

Viestiketju Näytönohjaimet - Apua, kokemuksia ja vinkkejä -osiossa. Ketjun avasi ukkopekka 27.11.2006.

1. ukkopekka

ukkopekka Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    niih, mulla on nyt sellane ongelma että yritän päivittää tai kokeilla muilla ajureilla tota näyttistä mut en tunnu löytävän mistään ajureita.. nvidian omat sivut oli tosi sekavat ja en löytäny sieltä tota mallia..
    tietääks tääl joku et onko jotkut tietyt ajurit parhaat tälläseen tai kuuluuks tää johonkin tuoteperheeseen et jotkut muun nimiset käy yhtähyvin..
    olin ennen atin orjana mut sekin mun wanha kortti (9200) toimi vanhoilla ajureilla paremmin ku ihkauusilla catalysteilla sillon..

2.  
  3. teppoI

teppoI Moderator Ylläpitäjä

Kiitokset:
    4
    Pisteet:
    48
    Olettaen että sinulla 32-bit XP niin: http://www.nvidia.com/object/winxp_2k_93.71.html

Eli uudet ajurit saat kun menet ensin nVidian sivuille ja ylhäältä navigointipalkista "Download Drivers"-> "Download Drivers". Sitten valitset mitä haluat ladata, tässä tapauksessa näytönohjaimelle ajurit eli "Graphic Drivers". Sen jälkeen mille ohjaimelle, eli ylin "GeForce and TNT2". Ja lopuksi käyttöjärjestelmä. GO->

Jaa tämä sivu