1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Bluetooth ongelma

Viestiketju Yleistä keskustelua kännyköistä -osiossa. Ketjun avasi Lehma 26.11.2006.

1. Lehma

Lehma Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Minulla on N73 puhelin ja bluetooth adapteri koneeseen. Bluetooth-tikun mukana tuli joku BlueSoleil-ohjelma, asensin sen ja hyvin toimi. Mutta pari päivää sitten se ilmotti että uudempi versio on saatavana joten latasin sen ja nyt aina kun koneen käynnistää se valittaa
    "The device is not licensed. BlueSoleil is in evaluation mode and only 5mb data can be transfered."
    Ja tosiaan vain 5mb dataa pystyy siirtämään ja sitten se sulkeutuu..
    Mikähän ois vikana? Kaikki on ihan aitoja versioita kaupasta ostettu jne...

2.  
  3. Lehma

Lehma Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    eikö kukaan osaisi auttaa... itse olen kokeillut jo kaikkea

4. frankku

frankku Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Käyppä sieltä kaupasta kysymässä että miksi se herjaa että se olisi arviointiversio. Tietysti voit käyttää datan siirtoon vaikka sitten pc-suitea jos oikein laiskottaa, sen saa haettua ilmaiseksi Nokian sivuilta.

5. bf109

bf109 Guest

Lataa uusin pc suite. Se sisältää nuo ajurit heitä mukana tullut cd mäkeen tai polta ,särje yms. Matkapuhelinfoorumi->nokia 3.tiedote.

Itse tappelin tuon kanssa pari päivää ennen kuin tajusin käydä ko.foorumilla.

6. Lehma

Lehma Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    On uusin versio pc suitesta ja olen asennellut sen ja bluesoleilin ainakin 10 kertaa uudelleen. ja aina sama ongelma.. :S

7. bf109

bf109 Guest

Älä asenna mitään siltä mukana tulleelta cd:tä.Poista kaikki cd:tä asennetut + rekisterin putsaus.Kokeile pelkällä pc suitella siellä yhteyksien kohdalla BT lukee toi bluesoleil.
    Oma N73 ja tikku toimii noin.

8. Lehma

Lehma Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    E: Nyt toimii. Kiitos kaikille :D

Viimeksi muokattu: 28.11.2006

Jaa tämä sivu