1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

2 osassa olevat tekstit yhdeksi?

Viestiketju Yleistä keskustelua digitaalisesta videosta -osiossa. Ketjun avasi finjeevel 25.11.2006.

1. finjeevel

finjeevel Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    moro. oon kovasti yrittäny löytää tekstityksiä pirates 2:een, mutta netistä niitä ei meinää löytyä, ja dc++:lla niitä löytyy ainoastaan kahdessa osassa (cd1 & cd2), kun mun leffa on yks kokonainen kappale. olisko olemassa mitää ohjelmaa millä nuo tekstitykset sais liitettyä yhteen tai mts kikkaa millä sais homman pelittämään?

2.  
  3. Sakke88

Sakke88 Active member

Kiitokset:
    19
    Pisteet:
    68
  4. finjeevel

finjeevel Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    time adjusterilla liitin kappaleet yhteen, mutta ajastamisesta ei tullu yhtään mitään. voi tietysti olla että nuo tekstit ei sit satu laittamallakaan tohon leffa pätkään mikä mulla nyt on... tein kuten pitikin, eli nappasin leffan alusta tekstin ja avi soittimella klikkasin kohdan missä lause sanotaan, ja tein saman leffan loppupuolelle, mutta silti tekstit tulee alusta---->yli keskivälin asti leffaa 5-15 s myöhässä, alussa enemmän ja elokuvan edetessä vähän vähemmän.

Jaa tämä sivu