Eli jos ostaisin Sony Ericsson K800i saksasta niin olisiko siinä suomenkielinen valikko valmiina vai pitäisikö ite ladata sonyn sivuilta softa ja asentaa usb kaapelin kautta jos haluaa suomenkieliseks ? Kokemusta on saksanmaasta tilauksesta mutta haluan vain vastauksen joltain tuohon kysymykseen ennkuin tilaan.
Muistelisin että ei ole suomi valikossa valmiina,näin ainakin saksasta ostetussa Samsungissa.Kaikkea muuta mahdollista kieltä kylläkin.
No mutta eikös se suomenkieliseks tulekkun päivittää datakaapelin avulla uuden softan ja lataa ne sonyericsson.fi:stä ??
Ei muuten välttämättä tule. Mutta Maifonilla saat sen kielipaketin vaihdettua, tosin maksaa pari-kolme kymppiä.
Eiköhän se silti itse kannata yrittää että saako vaihdettua. Mutta eikös sen voi pistää paikallisen puhelinliikkeenkin kautta huoltoon kielen päivitykseen ??
Eikös sitä kannata kuitenkin yrittää itse päivittää vai onko siinä joku riski yrittää päivittää itse ??
Voihan se olla että se jökkää sen puhelimen tai ei vain suostu lataamaan sitä Suomi-varianttia. Kun jokatapauksessa se kielipaketin päivitys maksaa niin kai sitä voi yrittää itsekin. Mutta niinkuin sanoin aiemmin en usko että onnistut siinä.