User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 7.9.2008 / 17:36
Haku:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > kotiteatteri > tv-out -ongelmat ja -keskustelu > gf3 ja tv-out
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
GF3 ja TV-out
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Outlawz
Suspended due to non-functional email address
_
17. heinäkuuta 2003 @ 21:15 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
hankin tossa tommosen Creativen GeForce 3 näyttiksen jossa on TV-out ja nyt kun yritn laittaa sitä päälle huomasin että siellä näytönohjaimen asetuksissa ei ole sitä nwiew valikkoa vaan siellä on vain näyttölaitteen valitseminen ja siitähän ei saa kloonia päälle, no enhän mä sitä kloonia mihinkään muuhun tarvi ku leffojen katseluun. eli voiko sitä video kuvaa siirtää TV:seen mitenkään muuten ku tvtoolilla(sammuttaa tän ykkös näytön kun se leffa rupee pyöriin ja mun näyttö ei varmaan kestä niitä matalia taajuuksia niin ei voi käyttää sitä dual wiewiä) tai pistämällä sitä TV:tä näytöksi. Oisko tolle näyttikselle jotai spesiaali ajureita tai jotain? kattelin tossa jotain WDM-ajureita mutta kun asensin ne niin se vaan ilmotteli jotain että uusi laite löydetty ja sen asennuksessa on jotain ongelmia ja silleen, enkä mä edes tiedä mikä toi WDM on kuhan vaan kokeilin
TWB
Junior Member
_
1. elokuuta 2003 @ 16:29 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla ei toimi Creativen Geforce3:n tv-outti jos käytän Nvidian omia drivereita. Mutta Creativen ajureilla se kyllä toimii. Ainoa ongelma on että ne alkaa olla tyyliin vuodelta miekka ja kivi.
afterdawn.com > keskustelu > kotiteatteri > tv-out -ongelmat ja -keskustelu > gf3 ja tv-out

Multimedia: AfterDawn.com | AfterDawnin keskustelualueet
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit | Blasteroids.com (engl.)
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | Gaming downloads | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2008 AfterDawn Oy