Mulla on semmonen ongelma, että Windowsin ikkunoista katoaa kehykset, eli se osa johon mm. kuuluu pienennys ja ikkunan sulkeminen. Katso linkki viestin lopussa, siinä on esimerkkikuva. http://img292.imageshack.us/img292/1112/nimetnkq9.jpg
näyttää siltä että sinulla ei ole virusten torjunta ohjelmaa! saattaa olla virus kannattaa ladata afterdawnista ohjelma ja katsoa tilanne sitten
Ei auttanut, kävin kaikki mahdolliset virusohjelmat läpi ja asensin nortonin palomuurin. Ja ongelma jatkuu, tuo ongelma ilmeni ekan kerran kun viikko sitten formatoin koneen, sen jälkeen se on tuota tehnyt
Oletko tarkistanut näyttölaitteen säädöt, ettei reuna jää "kuvan" ulkopuolelle eli laskemalla tai keskittämällä kuvaa reuna ei tule näkyviin?
Olen tarkistanut monia kertoja ettei ikkuna mene ruudun yli ja tuo tapahtuu vaikka ikkuna olisi pienempi, ja suurennanappi ei auta. Olen koittanut kaikki mahdolliset järkevät ja yksikertaiset vaitoehdot, eli mitä seuraavaksi.
Jos sä formatoit koneen, niin siinä menivät myös vanhat ajurit. Oletko asentanut samat vai "uudempia" esim. juuri näyttikseen? Mikä näyttis? Toimiiko kone muuten normaalisti?
Kun formatoin koneen niin asensin vähintään sama ellei uudemmat ajurit, ja näyttis on Radeon X700 SE. Ja muuten kone toimii normaalisti, mutta formatoinnin jälkeen se alkoi tilttailemaan ihmeellisesti, että hiiri liikkuu, mutta ja pikanäppäimillä ikkunat aukeaa jne. Mutta mitään et pysty klikkaamaan.
Aha, siis koneessa on edelleenkin muitakin ongelmia kuin tuo kehysten puuttuminen ylhäältä. Mikä hiiri, hiiren ohjelma asennettu? Tuleeko tiltatessa sininen ruutu, jos tulee niin mikä on sen STOP virhe; STOP 0x0000000xyz. Pitäisiköhän jo kokeilla Windowsin korjausasennusta. Onko se koneessa oleva Windows päivitetty?