Moro Semmonen ongelma tässä on, että ei nyt onnistu tuo videokamerasta kaappaaminen oikein. Näytönohjain on Nvidia GeForce FX5600 256mb, ja olen hakenut siihen seuraavat uusimmat ajurit: Graphics Driver, WDM driver ja NVTV. Puuttuuko minulta mahdollisesti jokin ajuri, vai missähän tuo vika on. Johdot pitäisi olla kunnossa, ja esim. elokuvan katsominen TV:stä onnistuu, väreillä jopa. Näytönohjaimen takanahan on siis tuo SVideo liitäntä, ja sinne olen tuon adapterin tökännyt, josta lähtee SVideo IN ja OUT normaaleilla RCA-liittimillä, sekä ilmeisesti "oikealla" SVideo liitännällä. Svideo IN liitäntään laitoin tuon RCA-piuhan toisen pään, ja toisen videokameran output-liitäntään, mutta ei oikein halua toimia. Aiemmin, silloin kun koneen sain (2-3 vuotta sitten), pystyin kaappaamaan tuosta ikivanhasta videokamerastani kuvaa, mutta nyt ei enää onnistu. Olen nyt koittanut DScalerilla, DVIO:lla sekä Namo capturella, mutta ei meinaa onnistua. Vika käyttäjässä vai käytettävässä? Toivottavasti joku osaisi neuvoa. -Jonke