Mitäköhän muisti määrää toi mun Gigabyte GA-K8RS482M emolevy tukee kun minä en löydä mistään sen manuaalia?
ja siihen käy vissiin ihan tavallinen DDR muisti Voikohan siihen laittaa vaikka toiseen 1 GB:n kamman ja toiseen 512 MB:n kamman. Mitä tämä tarkoittaa: non-removable base memory 0MB
1.Juu niin tosta käsitin ja prossustas päätellen myös... 2.Luultavasti voit laitta, koska tuskin löytyy "dual Channel" ominaisuutta tosta. Laita vaikka se 1Gt 1slottiin... 3.Käsittäsin sen "integroituna" muistina emossa. Viittaskohan siihen et muistinohjain välimuisteineen on prossussa.
Tässä mun muistiväylästä: http://finpix.finnetworks.net/uploads/a5aa1untitled.JPG Everest näyttää myös että keskusmuisti on 1024 MB (PC3200 DDR SDRAM)
Koneessa on siis nyt 1 giga (2x512mb) muistia, niin kannattaako mun ostaa tohon koneeseen (kone allekirjoituksessa) toisen 512 megan muistin tilalle 1 gigan muistikampa, niin olisi muistia yhteensä 1536 megaa.
Olen kyl iha sekasin ton väylän leveyden takii, näyttäs silt et siin olis dual channel pääl jonka takia ei kannattas ostaa lisää muistii tohon... Edit: Vaikka joku tulisiki kertoo ettei siin mitää dual channelii oo ni kone o kuitenki sen vert iäl et en siihen kauheesti panostas, hyöty on aika pieni... Ellet paljo kuvii käsittel harrastukseks.