Kumpi on parempi pelihiiri: Logitech g5 vai razer copperhead? onko jollain kokemusta edellämainituista hiiristä, tai oletko lukenut jotain arvosteluja?
Riippuu kätesi koosta. G5:ssa olisi lisäpainoja ja onko siinä sitten enemmän nappeja, vai onko razerissa saman verran, sitä en tiedä. g5 jos on iso käsi, ja siinä on vieläpä erinomainen muotoilu. Sama DPI ym. molemmissa kyllä on. Valitsisin hiiren tässä tapauksessa sen mukaan, kumpi vaan tuntuu kädessä paremmalta
Niin ja jollen ole väärässä niin tuo razer passaa sekä oikea- ja vasenkätisille. Kun taas osa noista logitecheistä passaa vaan oikeaan käteen. Eli jos olet vasenkätinen niin kannattaa tuo razer ostaa.
Heh, olen vasenkätinen, ja olen aina käyttänyt hiirtä oikealla kädellä. ja toimii hyvin. Luulen, että suurin osa vasenkätisistä tietokoneen käyttäjistä käyttää hiirtä oikealla kädellä.
Minä en. Tai olen varmaan nähnyt ihmisiä, jotka käyttävät hiirtä vasemmalla kädellä, mutten ole nähnyt kun he käyttävät hiirtä vasemmalla kädellä. Joku tutkimus olisi hyvä.