Mikä DVD-asema ostoon

Viestiketju PC:n rautaan liittyvä keskustelu -osiossa. Ketjun avasi Bagoonga 16.11.2006.

1. Bagoonga

Bagoonga Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Vaikuttaa siltä et mun nykynen DVD-asema (Samsung TS-H552B) otti ja hajosi, kun ei lue enää cd-r/-rw -levyjä ollenkaan. Jollaki oli neljä tällasta hajonnu samalla tavalla.

Ja asiaan.. Sanokaas hyviä ja luotetttavia DVD-RW asemia, mielellään dual-layer. Ja musta väri ois aika kova sana. Hinta sais olla max ~65€. Onko sATA-liitäntäisestä sen kummempaa riemua? Vai tyydynkö perinteiseen IDE-liittimeen? Kiitos jo etukäteen! :D

e: Onko kokemuksia LG GSA-H20L?? http://www.elektroni.fi/?product=7953 Tai yleensäkin LG:n asemista, ovatko luotettavia?

Viimeksi muokattu: 16.11.2006
  2.  
  3. jipostus

jipostus Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
  4. Ylke

Ylke Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    LG on erittäin laadukas merkki, mulla on 35€ H10 ja siinä on kaikki mitä tarvitset DL:ää myöten. Lightscribe uupuu mutta ei sillä kyllä mitään teekkään.

5. Bagoonga

Bagoonga Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Oon kuullu kyl hyvää palautetta LG:n asemista.Taidanpa ottaa ton minkä linkin laitoin..Tilasin sieltä prossun ja näyttiksen tuulettimet, saapahan samalla kertaa ostettua sen asemankin. Pitää vaan perua se edellinen tilaus ja lisätä se listaan. Otan lightscibenki ihan kokeilumieles jos vaik joskus innostuu niitäki testailee. :D

6. janne59

janne59 Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66

Jaa tämä sivu