Kun yritän asentaa uudempaa versiota kyseisestä ohjelmasta, niin rupeaa herjaamaan ettei voi poistaa vanhempaa versiota, vaikkei sitä pitäisi koneella edes enää olla. Ja asennuksen välissä valittaa että asennustiedosto olisi muka jollain ulkoisella levylle tjtn, vaikka kaikki tavara on kovolla joka on vain kahdessa osiossa..
Yleensä tuon tyyppiset virheilmoitukset johtuvat rekisterimerkinnöistä, eli rekisterissä on merkintä vanhemmasta versiosta, jonka uusi asennus kaivelee esiin, eikä suostu asentumaan. Kannattaa kokeilla jotain rekisterinpudistusohjelmaa, esim. RegCleaner ja EasyCleanerin rekisterinpuhdistusta. Yksi vaihtoehto on myös rekisterin manuaalinen puhdistus käsipelissä mutta siinä on vaarana lähteä paljon tärkeääkin pois. Täysin satavarmoja eivät ole rekisterinpuhdistusohjelmatkaan, joten suosittelen ottamaan rekisteristä varmuuskopion ennen kuin sieltä rupeaa mitään poistamaan.
"The feature you are trying to use is on a CD-ROM or other removable that is not available". Tuota se valittaa. Oon ajanu nyt Easycleanerilla rekisterin puhdistksen läpi, ei auttanu. Ja regseekerillä oon poistanu "winxp manager" tiedostot ym.
Tämäkin selvisi sillä, että annoin toiselle tilille järjestelmänvalvojan oikeudet ja asensin sen uudestaan siltä tililtä käsin. Mielenkiintoista, sillä toisella tilillä on kokeiluaikaa 15päivää jäljellä, ja tällä minun varsinaisella tilillä se on umpeutunut jo ajat sitten.