miten pystyn asentaa ohjelman esim. nopeusmittarin muistikortille ? se asentaa sen aina puhelimen muistiin.. ei kysy misään vaiheessa et mihin asenataan aina se menee puhelimen puolelle.. osaisko joku avittaa.. Puhelin N70
Tuntuu omituiselta, sillä kyllähän se yleensä sen kysyy että asennetaanko puhelimen muistiin vaiko kortille. mites jos koitat asentaa jonkun muun ohjelman niin kysyykö silloin? ja eihän sulla vain ole ohjelmallisesti poistettu muistikorttia käytöstä vaikka se fyysisesti puhelimessa kiinni onkin? tuo nopeusmittari softa on ilmeisesti se gps palikan kanssa yhteentoimiva, olisko siinä sitten jokin ominaisuus että se ei asennu kuin puhelimen muistiin...
joo tiiän et toi ohjelma tarvii gps palikan se on tulossa... kokeilin asentaa jotain ihan muuta ohjelmaa niin sillon se kysy tallennus paikan mut kyseisessä ohjelmassa ei...
Olisko se sitten niin että tuo asentuu automaattisesti puhelimen muistiin ja siihen ei pääse itse vaikuttamaan. Oletko katsunut tuliko tuon tiedoston mukana jotain read me tai vastaavia tiedostoja joissa olisi mainita tuosta mihin se asentuu? Edit: Juuri tuossa kokeilin omaan N70 puhelimeen ja mulla sama juttu eli asentuu suoraan puhelimen muistiin eli siihen ei taida päästä itse vaikuttamaan. No se on vain 101kt joten ei vie paljoa muistia.
Eikö sitä puhelimen käytettävää muistia voi muokata sieltä samasta paikasta mistä puhelimen muistikortin koon ja kaikki muutkin speksit näkyy.. Muistelisin näin