Ovatko kirkkaana loistavat ja/tai täysin pimeät pikselit vielä kuinka yleinen ongelma uusissa näytöissä? Samsung tarjoaa osalle malleistaan takuun pikselivikojen varalta, mutta juuri ostoslistallani olevasta 931BF:stä tuota ei löydy. Nyt olen koittanut epätoivoisesti metsästää vastaavan tasoista näyttöä pikselitakuulla ja lähimmäksi olen päässyt vain tietoasema.fi:n tarjoaman takuun kohdalla. Kyseinen pulju tarjoaa 0 virheellistä pikseliä -takuun kaikille näytöilleen, mutta juuri tuota mallia ei valikoimasta löydy. Mietinkin nyt, uskallanko tilata Samsungini verkkokauppa.comista, mikäli postissa saapuukin väritoistoltaan hieman yliampuva maanantaikappale? :-S
Laita postia sinne ja kysy että saako tilattua? monissa paikoissa saa tilattua tavaraa vaikka ei olis nettisivuilla...
Juu postia olen jo laittanut. Mietin vain ovatko pelkoni viallisista pikseleistä nykypäivänä liioiteltuja, vai oikeasti perusteltu huolenaihe. Epävarmuus heräsi vasta, kun selailin Samsungin takuuehtoja ja sain selville kuinka paljon pikselivirheitä yhdessä näytössä saa olla, ennenkuin se luokitellaan vialliseksi. Itselleni riittää nimittäin "oikeaan" paikkaan sattuessa yksikin. Varsinkin jos tuotteella on hintaa pitkälti neljättä sataa, olettaisin saavani myös laatua ja pikselitakuun pitäisi olla lähinnä muotoseikka, jolle ei todellisuudessa olisi koskaan edes tarvetta.