Digiboxi on Topfield 6000COT Tallentava Sony RDR-GX220 Telkka on LCD 27" Scartteja olen hankkinut 3kpl ja antennijohtoja samat 3kpl. TV Scart liitännät: EXT2 (av) ja EXT1 (RGB) Boxi Scart liitännät: VCR ja TV Tallentavan Scart liitännät: Line1-TV ja Line3/Decoder Elikkäs. Mitenkä kytken Scatit, jotta voin tallentaa Digi lähetyksiä Analogista olen onnistunut tallentamaan, mutta eipi kelpaa. Tallentavastahan voi kai jälkeenpäin valita mitä mikäkin scart vastaanottaa lahettää??? RGB video RGB ja muuta vastaavaa Jos joku on saanut tallennettua Sony RDR-GX220 viritelmällä Digikuvaa, niin ilmoitelkaa.
Digiboksin VCR:stä Tallentavan Line3/Decoder scarttiin. Ja boksin TV:stä telkkariin, samoin tallentavan Line 1:stä telkkarin toiseen scarttiin. Kun haluat tallentaa digiboksista valitset Input Select napin takaa L3 ja aloitat tallennuksen. Mahdollinen ajastus on sitten toinen juttu... Tämä otaksuen että tuossa RDR-GX220 mallissa homma toimii pääpiirteissään samalla tavalla kuin minun RDR-HX910 kovalevymallissa?