Steam - erikoinen ongelma

Viestiketju PC:n pelit -osiossa. Ketjun avasi spokk 08.11.2006.

1. spokk

spokk Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Koitin etsiä josko tästä samasta aiheesta olisi tehty jo threadi, mutta en löytänyt ja tein nyt sitten uuden.

Ongelmana siis on se etten pysty liittymään kuin vain ihan parille harvalle serverille. Kun koitan yhdistää serverille niin esille ponnahtaa vain server info -ikkuna jossa serverin latency hyppää 20:stä 2000:een, ja pelaajaikkunaan ilmestyy teksti "server is not responding" .. Ja jos sattuu niin onnekkaasti että päääsen serverille niin peli toimii ongelmitta.

Koitin etsiä netistä porukkaa joilla olisi sama ongelma, ja pari löytyikin. Pistän tähän nyt jostain threadista löytämäni kuvan missä on sama ongelma kuin minulla.

http://img.photobucket.com/albums/v700/bowlingbinder43/SNAG-00008.jpg

..ja pari threadia:
    http://www.techimo.com/forum/t173549.html
    http://www.techimo.com/forum/showthread.php?p=1923888#post1923888

Palomuurista sen ei pitäisi johtua, osaan kyllä puhkoa siihen tarvittavat reiät. Olen koittanut yhdistää servereille css:n sekä steamin omista servulistoista, räplännyt filttereitä, päivitellyt servereitä ja mitä ikinä.

steamin sivuilla neuvottiin myös tuhoamaan clientblobl.mikälie tiedosto mikä pakottaisi steamin päivittämään jotain tiedostoja, mutta ei auta.

Myös tärkeä juttu on tuo etten pysty selaamaan mitään nettisivuja vähään aikaan, jos olen koittanut liittyä tuloksetta! IRC ja steam pysyy päällä, mutta firefoxilla ei pääse minnekäään. Ei edes routerin omaan konfigurointisivustoon. Voisikohan kyse olla sitten siitä... Päivitin kyllä siihenkin firmwaret eilen. Malli on zyxel 660h-61.

Kiitos jos jaksoitte lukea! :)

2.  
  3. Haywire

Haywire Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Kiitos kiittämisestä *8>

Jos ongelmat alkoivat heti firmwaren päivittämisen jälkeen, niin silloin voisi kuvitella niiden liittyvän toisiinsa. Eikös tuossa zyxelissä ole sisäänrakennettu palomuuri? Jos on niin muistitko puhkoa reiät päivityksen jälkeen uudestaan?

EDIT: typo

Viimeksi muokattu: 08.11.2006
  4. spokk

spokk Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Asensin steamin koneelle ensimmäistä kertaa puoleen vuoteen ja ongelmat ilmenivät heti, ja firmwaren päivityksellä ei tuntunut olevan vaikutusta.

Tutkiskelin lisää ja ilmeisesti ongelmana saattaisi olla että routerini jollain tavalla ylikuormittuu. Tutkiskelin logeja ja siellä luki:

11/08/2006 12:53:11
    192.168.1.33 exceeds the max. number of session per host!

Olis tietenki pitäny kattoa logeja heti ensimmäiseksi :) Hassua että tätä ongelmaa tuntuu olevan monella eri routerilla, eikä vain zyxelin malleilla..

5. SexBuddy

SexBuddy Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    mulla on ihan sama ongelma nytten ku mulla on uus zyxel mihkä saa neljä konetta liitettyä mut silloinku mulla oli sellanen pääte zuxeliltä mihkä sai yhen koneen nettiin niin silloin toimi mut nytten se valittaa sitä samaa mitä sullakin valittaa ja en oo löytänyt mitää syytä kuin etta netikka haisee ja syvält sieltä

6. TheLucky

TheLucky Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    tää on ihan hullu idea mutta odotteleppa joku 2 minuuttia se server info päällää ja koita sitten liittyä peliin (Join Game)

Jaa tämä sivu