eli tossa aattelin ostaa jonkuu pelin. mikähän olisi joku uusi ostamisen arvoinen peli?? peliä pitäis pystyä pelaamaan netissä moninpelinä. voisiko joku kertoa mitä tuossa BF2 pelissä oikein pitää tehdä. kun ajattelin jos siihen laittaisin rahat kiinni. vai onko muita hyviä pelejä. kiitos vastanneille!
Itse ainakin pidän hl2:sta, CSS:ää pelailen. BF2:ssa soditaan nykyajan aseilla. Yksin- sekä moninpeli. 14.11. tulossa Need for Speed: Carbon, tuossa on varmasti ostamisen arvoinen peli.
Ei, ei ja ei. Battlefield 2 ei sisällä yksinpeliä. Jos sillä siis tarkoitetaan jotain muuta kuin pienissä maissa tyhmiä botteja vastaan pelattavaa conquestia (lippujen valtausta ja puolustusta). Eli yksinpeliä turha mainita BF2:sen kanssa. Puhtaaksi moninpeliksi sanoisin. Half-life 2 on tosiaan arvosteltu pelien parhaimmistoon.
No sitten on Call of Duty 2, Fear, Doom, NHL, Fifa sun muut, mutta se on eri asia onko ne suosittuja tai sun mieleen . Toivottavasti näistä on apua.
joo kiitti. harkitsen fearii se tuntu ihan ok peliltä. en paljo pelaile jääkiekko tai jalista. ja COD 2 on kanssa hyvä peli oon pelan sen läpi ja petyin vähä kun oli niin lyhyt peli.
Eikös fearin saa nykyään ladattua ilmaiseksi netistä. En sitten tiedä onko se pelkästään moninpeliin tarkoitettu, ettei olisi yksinpeli mahdollisuutta? Joku joka kyseistä peliä pellaa, niin ehä osaa vastata.
"Eikös fearin saa nykyään ladattua ilmaiseksi netistä." (siis saahan toki minkä vaan ladattua, mutta...) Jos fear combat nettipeliä tarkoitat, sen sai ainakin vähän aikaa sitten viel ilmaseks, mut kyl toi Fear itse on kaupallinen peli.. ja yksinpelinä aikas hieno, tekoäly ok, ei ukot hypi kuulien etee samas rivis joka kerta, vaa jos o pari ukkoo, menevät piiloo ja pyytävät apujoukkoja... kauniskin jos potku piisaa.
Tarkoitin siis laillisesti. Juuh, noin jotenkin vähän ajattelin, että menisi noin. Muutaman kerran kokeillut kyseistä peliä ja kyllä täytyy kanssa myöntää, että hieno on. Vaatii tosin koneelta aika paljon, että saa asetukset täysille.
Fearista tosiaan saatavana ilmaisena se multiplayer-osa jossa ei yksinpeliä ollenkaan. Jos Rpg:t kiinnostaa, tulee esimerkiksi Guild warsista uusin osa Nightfall käsittääkseni ihan kohta ulos, itse ajattelin kyseiseen pelisarjaan tutustua. Mmorpg:it ovat aina kiehtoneet vaikkei kokemusta liiemmälti ole, mutta Gw:ssä ei ole kuukausimaksuja esim. WoW:in tyyliin. Mitä fearin raskauteen tulee, niin tarvitaan todellakin erittäin hyvä kone että saa valehtelematta "asetukset täysille" resoluutiosta lähtien kaikkien yksityiskohtien kera JA sulavaa pelattavuutta hipoen.
"Tarkoitin siis laillisesti. " niin uskoinkin ja vasta jälkeenpäin lisäsin tuon kommentin... mutta jos koneessa kaurat piisaa, suosittelen yksinpelinäkin. (tosin mikään yksinpeli konetta vastaan ei voita taistelua toisia ihmisiä vastaan [mun mielipire]) =O)
Ja jos ei osaa päättää on netissä jotain demoja joistain peleistä, vaikka ne ei yleensä kerro koko totuutta pelistä...
Ei ja voi. Voihan tuon mainita, jos muistaa kertoa myös ettei yksinpelissä ole mitään muuta, kuin muutama moninpelin maa ja tyhmät botit. Ainakin itse olisin käsittänyt että BF2 kuuluu samaan kastiin kuin Call of Duty. Lähinnä siksi sanoin ettei ole "yksinpeliä", koska pettyy pahasti jos siitä hakee muuta kuin moninpeliä.