Mikä olis paras näyttö hintaluokassa n. 0-270euroa? Näyttö tulee pelaamiseen ja leffojen katseluun. PS: Niin ja mielellään litteä näyttö ja 19"
Paha mennä sanomaan mikä se paras on, saattaa mennä kiistelyksi mielipiteistä mutta itse ostin tässä n. kuukausi takaperin LG:n Flatron L1952TQ ja hyvin on toiminut, yhden värillisen pikselin löysin pitkällisen syynäämisen jälkeen, jota ei huomaa kuin mustalla pohjalla n. viiden sentin päästä tuijottamalla, ja sekin on näytön alanurkassa, jossa ei haittaisi edes näkyväkään virhe. En kadu ostosta. EDIT: Ja maksoin kyseisestä vehkeestä 255.50e.
Hiukan menee yli budjetin, mutta jos vielä 50€ säästät niin saisit tällaisen näytön. http://www.multitronic.fi/index.php?prod=LGL204WT-SF Itse olen jo jonkin aikaa himoinnut tätä...
Tuo taitaa mennä liikaa yli budjetin. Tosin tuo olisiki jo jotain Tuo LG:n Flatron L1952TQ näyttää aika lupaavalta. Hyvä kontrasti ja vasteaika. Kiitoksia vastauksista!
Huonona puolena tuossa acerissa se että puuttuu DVI-liitäntä. Ja noita näyttöjen kaiuttimia pidän aivan turhina, laatu on niin heikko oikeastaan mihinkään käyttöön että hieman jopa ihmetyttää, miksi niissä pitää ne kaiuttimet olla. YLeensä suunnilleen samaa tasoa kuin ne viiden euron saippuapurkit.
Mikähän olis paras näyttö, jos budjetti olis 300€-400€ ja kokoluokka 19" ja siitä ylöspäin? Pistin tähän samaan, kun on niin samanlainen kysymys ja turhien pikkuketjujen siittäminen tuntuu jotenkin..turhalta.
Itse olen katsellut tälläistä näyttöä- "ACER AL1906asd" Mitä mieltä olette tästä? Vaikuttaa ainakin ihan hyvältä paperilla ja on halpa näyttö kuitenkin, jossa DVI liitäntä ja kaapeli mukana.
300€-400€ budjetilla kannattaa katsella 20" näyttöjä. LG L 2000 C 20" LG L 2000 CE 20" LG L 2000 CE-CF 20" LG L 2000 CE SF 20" Samsung SyncMaster 203B 20" 204B 20" Näitten edellämainittujen näyttöjen hinnat ostopaikasta riippuen n 340€ - 390€ www.mbnet.fi --> hintaseuranta --> näytöt