Biosin päivitys ilman korppuasemaa

Viestiketju Ajuri- ja softaongelmat -osiossa. Ketjun avasi Bagoonga 31.10.2006.

1. Bagoonga

Bagoonga Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Biosin päivittäminen sinänsä ei pitäis olla ongelma, ku winukas sen pystyy tekee..kai. Ongelma on se ettei oo korppuasemaa ja herätyslevykettä näinollen ei voi tehdä. Kuinka tod.näköistä on et päivitys kusee jotenki? Ja voiko biosin palauttaa mitenkään muuten kuin disketillä? Päivittää pitäis sen takia ku fan- ja temp-anturit reistailee ja DVD-asema on tuskaisen hidas, ku ei saa DMA:ta päälle.

2.  
  3. kiiveri

kiiveri Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    itse kun päivitin biosin niin emon valmistajan kotisivuilta löytyi softa joka hakee ja asentaa uuden biosin ja pyytää käynnistää koneen uusiksi, että jos sinultakin löytyy epox niin magic biosilla pitäisi toimia, en kyllä ole varma toimiiko toisillakin merkeillä, toinen vaihtoehto olisi tehdä boottaava cd

4. Bagoonga

Bagoonga Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Joo kyl tälleki emolle löytyy softa, jok asentaa sen automaattisesti (MSI Live Update). Sen verran mitä ohjeit siihe katoin ni siin oli et ois ainaki hyvä olla korppu varmuuden vuoksi, luulen ettei se pakollinen ole mut ois hyvä olla varmuus. Ainaki mitä oon täältä lukenu ni biosin päivitys onnistuu aika hyvällä prosentilla yleensä.. Onko muuten muilla saman emon omistajilla ollut vastaavia ongelmia ku mulla?

edit: Mikä piru on Epox? Ei leikkaa! :D

Viimeksi muokattu: 31.10.2006
  5. Player_

Player_ Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
  6. Agent_007

Agent_007 Senior member

Kiitokset:
    124
    Pisteet:
    143
    Myös CD:ltä voi bootata koneen. Tosin boottavaan CD:n tekeminen on hitusen työläämpää. Mutta muistaakseni ultimatebootcd:ltä saa
    http://www.ultimatebootcd.com/
    freedos:in käynnistettyä.

Jaa tämä sivu