Elikkä olen ostamassa uutte tietokone näyttö olen katsonut Samsung SyncMaster 205BW 20" Wide. näyttöä hinta kattona on 400e, voitte suositella joitain näyttöjä. miuluiten 20 tuumaisia wide näyttöjä. ja jos jollain on kokemusta tuosta samsungista niin infoa näytöstä hyviä ja huonoja puolia. näyttö tulisi peli ja elokuvakäyttöön kiitos.
eiköhän se ole oikein hyvä näyttö. ei ole kokemuksia tuosta näytöstä. mutta kyllä samsung tekee ihan hyvii näyttöi.
Gigantissa olis myynnissä 22" ViewSonic VX2235wm wide -näyttö 399€ Tuota ainakin itse olen harkinnut ostaa. Tosin varmaan toi Samsung ehkä laadultaan hieman parempi
kiitosta täytyypi katsella noita näyttöjä... toi Samsung 225BW 22 wide menee harkintaan. lisää näyttöjä voitte ehdotella
Samsung 225BW 22" ja samsung SyncMaster 205BW 20" mites noissa ku kummassakin on samat resot niin kannaattako maksaa tuosta 225BW 22" 100 e enemmän vaikka onkin kaksi tuumaa isompi ?
No varmaan se on Acerillakin noin, mutta sitä tarkoitin että en halua tinkiä ruudun korkeudesta noin fyysisesti. Nytkin pidän tätä 19" mukavampana kuin paria 17" joita omistan. Pikselit on isompia, niin on tekstitkin, vanhakin näkee lukea.
jos noissa samsungin näytöissä ei ole paljon eroja niin pääden varmaan Samsung SyncMaster 205BW 20" ... edit tilasin sitten tuon Samsung SyncMaster 205BW 20 kiitos kaikista vastauksistanne