Mulla kävi näin, että aloin asentamaan WinXP:tä koneelle,jossa on tuo MSI K7T Turbo2 emo. Tuli herja, että biosissa oli jotain poskellaan olisko ollut jokin APCI tai ASCI asetusten ymmärtämättömyys...? Ohjeena oli, että Bios pitäisi päivittää? Hain tuolta Msi:n sivuilta tuon Bios paketin, mutta se olikin jokin self extract .exe tiedosto(josta ei purettunakaan löytynyt kuin joku .360 päätteinen tiedosto ja tietenkin bios lataus ohjelma). Mitens tuollaisen kanssa menetellään, kun mulla on vaan kokemusta noista bin muotoisista Bios päivityksistä? Vai löytyykö noille MSI:n lankuille jostain muualta helpompia bios päivityksiä? Awardsin bios tuolla alunperin näyttäis olevan.
Kannattaa ensimmäisenä tarkistaa BIOS:n kellonaika, jos oikein muistan niin sen takia herjaa noita. EDIT: Ja jos ei ollut tuo niin tarkasta että kaikki muut asetukset ovat kohdallaan, prosessorin kellotaajuudet ym.
No juu, Kiitos vastauksesta, mua kuitenkin kiinnostais tuo bios päivitys, kun sillä sais melkein tuplat tehokkaamman prossun istahtamaan sujuvasti tolle lankulle.