1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Windows vista teema ei poistu!

Viestiketju Virukset ja haittaohjelmat -osiossa. Ketjun avasi Samiv93 29.10.2006.

  1. Samiv93

    Samiv93 Regular member

    Liittynyt:
    14.06.2006
    Viestejä:
    252
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Joo-o elikkäs latailin netistä semmosen kyseisen windows vista teeman se oli joku briopacks sivu en muista miten kirjotetaan. :S mutta anyway kyllästyin siihen ja rupesin poistamaan menin ohjauspaneelin lisää poista ohjelman kautta ja huomasin ettei sitä ohjelmaa ole koko listassa noh.. sitte aloin kattelee niitä tiedostoja sielä oli semmonen uninstall kuvake mä painoin sitä ja näytti että se poistaa sen ihan okei jälkeen päin rupesin kattelee niitä rippeitä mitä aina tommoset uninstall hommat jättää jälkeensä.. sitte seuraavaksi huomasin että se uninstall on poistanu vaan noin 1/3 niistä tiedostoista ja aloin poistaan niitä "manuaalisesti" mutta kone ruinaa "käyttö estetty" tms... mikä veuvoksi?
     
  2.  
  3. h3muh

    h3muh Regular member

    Liittynyt:
    22.10.2006
    Viestejä:
    138
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Ootko varma ettei niitten teemojen mukana tullu paskaa koneelle ?
     
  4. Samiv93

    Samiv93 Regular member

    Liittynyt:
    14.06.2006
    Viestejä:
    252
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    EN! ja sitähän tässä epäilläänki kaiken aikaa.. tää teema on tällä hetkellä täsä jotenki seka sikiö.. sen vistan kuvakkeet mutta normin windowssin ulkoasu muuten. :D mut ois kiva saaha ne rippeet poistettuu sitä mä tässä lähinnä hain.. =/
     
  5. schnappi

    schnappi Guest

    joo eli luin kerran jostaa ku meinasin että itse otan tuon teeman niin jos sen haluaa pois niin pitää asentaa windows uudestaan. siksi en ottanut sitä teemaa. en ole täysin varma pitääkö tuo paikkansa, mutta taisi olla microsoftin sivu josta luin tuon jutun niin luulisi olevan totta. mut en mene takuuseen eli kokeile muita keinoja ensin
     
  6. Samiv93

    Samiv93 Regular member

    Liittynyt:
    14.06.2006
    Viestejä:
    252
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Joo-o tämäpä mahtava yllätys. noh onneksi asia on korjattavissa koska mulla on koneella resotore it! ohjelma niin voin laittaa tieskaa sillain tyhmästi taaksepäin niin monta päivää ku haluun vaikka tehas asetuksille 8) on muuten hyvä ohjelma suosittelen! on tarvittu monesti.
     
  7. Samiv93

    Samiv93 Regular member

    Liittynyt:
    14.06.2006
    Viestejä:
    252
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Joo-o sen mää teille kerron että elekää koskaan imuroiko briopacks sivuilta mitään teemoja! ne on paskaa! yks iso viirus teidän koneella.. ite latasin aikonaan ton vistan.. jep jep se on järkänny ittesä jotenki administaattoriksi jne.. ei pysty asentamaan enää kunnolla ohjelmia ku koitin poistaa sen.. VAROTUKSEN SANA! :)
     

Jaa tämä sivu