Miksi Nerolla ei pysty tyhjentämään DVD RW-levyjä? Nero väittää, ettei kyseessä ole RW-levy ja siksi erase-toiminto ei onnistu. Minulla on useita eri merkkisiä RW-levyjä, mutta minkään tyhjennys ei onnistu. Tämä on vamasti ihan perusjuttu, mutta kun en ole asiantuntija, niin en tajua mistä virhe johtuu. Eikö ole kuitenkin niin, että RW = rewritable tarkoittaa että DVD-levyä voi käyttää kuten diskettiä eli lisätä / poistaa / tyhjentää (vaikka kuinka monta kertaa).
Oletko varma että versiosi Nerosta tukee DVD-RWitä? Tukeeko ohjelma tai asema DVD+:ssaa vai DVD-:sta?
Neroni on 7.5.7.0. Mistä sen tiedän tukeeko se rw:itä. Ainakin se eilen antoi polttaa tyhjälle rw:lle kamaa. DVD-asema on LITE-on, jossa kyllä on merkit plussista ja miinuksista eli malli on SHW-160P6S.
Ootko asentanu ajurit asemaan uusiks? Neron uusiks? kannattaa aina kokeilla! Entä mikä vinukka sulla on? Jos XP kokeile palauttaa järjestelmä aikaan ennen neron leimausta.
Ennen kuin alat leikkimään millään järjestelmän palautuksilla kannattaisi varmaankin kokeilla jotain toista cd poltto-ohjelmaa kuten CD burnerXP. Se on ilmainen ja on aivan riittävä useimille käyttäjille. http://www.cdburnerxp.se/download.php
Oletko nyt aivan varma että se on rw-levy? joissain levyissä on harhauttavasti merkintä rw ja pienille perässä rw-player ready. Sanohan minkämallisia ovat levyt ensiksi. Koska jo smikään softa ei tyhjeentää/polttaa lisää anna, ni jo on outo. JA entäs ihan jos yrität päälle polttaa, niin mitä sanoo? Neron ainankin osaa suoraan polttaa päälle, tyhjnetää sen itse sinun tarvihtematta.
Olette kaikki oikeassa. TDK:n, Maxellin, Trax Datan DVD-levyissä lukee kaikissa RW, siis niissä on RW-logo. Mitä tuo RW mahtaa tarkoittaa? Kyseessä ei kuitenkaan ole siis varsinaiset rw-levyt. TDK:n levyt ovat näköjään DVD +R, samoin Trax Datan ja Maxellin. Hyvä minä. Kiitos neuvoista.... Onneksi en ole ollut missään vaiheessa edes ostamassa rw-levyjä, vaan kotona olen yllättynyt, että näköjään tulikin näitä ostettua...
Siinä lienee se, että ne toimivat esim. boxeissa mitkä käyttävät dvd-rw levyjä plekästään, mikäli oikein muistan. Et ole ensimmäinen, monelle olen joutunut sanomaan, että ei ne ole rw-levyjä vaikka niissä lukee rw-ready..