Moi! Kaappaan pelistä pätkää ja se pitäisi pakata pienemmäksi. Olen kokeillut Dr. DivX, MediaCoder v0.5.0 ja AVI2DivX ohjelmia, mutta jokainen kieltäytyy Frapsin formaatista. Mikä neuvoksi?
No jos tämä nyt yhtään auttaa, niin itse olen aina pienentänyt frapsin videot windows movie makerilla ! En tiedä mihin muotoon se ne pakkaa, mutta kyllä kokoa voi pienentää aika reippaastikkin ilman että se laatu huononee paljoa.
Onko se nyt joku yllätys, että Windows Movie Maker pakkaa videot Windows Media Video eli WMV tiedostoiksi. Miten et voi tietää mihin muotoon pakkaat videoita? Tähän tämä maailma on menossa...kaikesta tehdään niin helppoa, eikä kukaan ymmärrä mitä tekee kuhan se toimii. Mut ei siinä mitään WMV on ihan hyvä formaatti, niin kauan kuin siinä ei ole DRM paskaa mukana.
Virtualdub:illa voi tallentaa pakkaamattomana AVI:na (eli avaa tiedoston, Video -> Full Processing mode päälle ja sitten tallennus uudella nimellä), jonka jälkeen pitäisi aueta niissäkin softissa, jotka ei tue tuota FRAPS codec:ia.