Muisti

Viestiketju PC:n rautaan liittyvä keskustelu -osiossa. Ketjun avasi juuppeli 24.10.2006.

1. juuppeli

juuppeli Guest

Minulla oli keskusmuistia 512mb 400mHz, ja lisäsin toisen 512mb 400mhz kamman.. mutta en huomaa mitään eroa nopeudessa? tai missään.. pitäiskö sen vaikuttaa paljonkin?

Ja koneeni on hp pavilion t649..

2.  
  3. pkaksp

pkaksp Moderator Ylläpitäjä

Kiitokset:
    53
    Pisteet:
    128
    Mikä on koneen pääasiallinen käyttötarkoitus? Muistin lisäämistä tuskin huomaat nettisurffailussa, tai muussa kevyessä käytössä, mutta pelaamisessa ja esimerkiksi videoeditoinnissa lisämuistista on yllättävän paljon hyötyä.

Kai kone tunnistaa kuitenkin molemmat kammat?

4. juuppeli

juuppeli Guest

pelaaminen ja yleisohjelma käyttö

5. Sebu92

Sebu92 Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Mulla oli sama tilanne noin puoli vuotta sitten, ja minulla auttoi todella paljon, jos oli paljon ohjelmia päällä tai juuri tuo peli päällä. Nyttenkin muistin varaus 773mt. :D Milläköhän sitä saisi laskettua? Tai mitä prosesseja voisi ottaa pois?

6. h3muh

h3muh Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Raskaimpiin peleihin kannattaa lisää muistia hankkia, ihan turha muute.

7. Player_

Player_ Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Muistin määrän voi tarkastaa seuraavasti: Käynnistä -> Ohjelma -> Apuohjelmat -> Järjestelmä -> Järjestelmätiedot ja tuolla pitäisi sitten näkyä muistin määrä.

Sebu92:
    Käynnistyksen yhteydessä avautuvia prosesseja voi valita seuraavasti: Käynnistä -> Suorita -> msconfig -> Käynnistys -välilehti ja tuolta vaan rukseja pois mitä ei tarvitse. Prosesseja voi tarkastella vaikkapa tuolta:
    http://www.liutilities.com/products/wintaskspro/processlibrary/other/a/
    ja
    http://www.liutilities.com/products/wintaskspro/dlllibrary/alldlls/

8. Sebu92

Sebu92 Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Raskaimpiin peleihin tarvitsee 2gb muistia, ja ei todellakaan ole ihan turha muuten toinen 512mb palikka. Minä ainakin huomasin eron helposti.

Jaa tämä sivu