elikkä kun laitan kaiuttimet päälle sillai että äänenvoimakkuus on minimissaan , niin kuuluu surinaa. Mutta kun tarpeeksi nostan äänen voimakkuutta niin surina katoaa.Eli missä vika kauittimet on logitech 5.1 x-530.
Mulla sama juttu, myöskin ku kuullokkeet kiinni niin saa vähä räplätä että saa sen hyvä äänen ku semmosta rutinaa kuuluu, tosin luulen että omissa kajareissa on vika koska ne ovat kivikaudelta. Uusimaan pitäis. Onko sulla ajurit mis kuosis ?
noh ja tietääkseni kaiuttimis ei ole mitää ajureita? ja ongelma ilmeni tänään aamulla. ja kun sammutan koneen ja kajarit ja annan olla pois päältä n.5 min niin surina häviää kun käynnistän koneen ja n. tunti siitä niin surina juttu palaa.
noh ja tietääkseni kaiuttimis ei ole mitää ajureita? ja ongelma ilmeni tänään aamulla. ja kun sammutan koneen ja kajarit ja annan olla pois päältä n.5 min niin surina häviää kun käynnistän koneen ja n. tunti siitä niin surina juttu palaa.
minullakin oli tuo onkelma, mutta ostin äänikortin ja ongelma hävisi. Olen kuullut että tuo on yleinen ongelma liittyen emoo integroiduissa äänikorteissa.
Tuon voi helposti testata onko vika kaiuttimissa vai koneessa kytkemällä nuo kaiuttimiet johonkin toiseen äänilähteeseen. Esim. CD-soitin.