Elikkä haussa olisi ihan perus kaukosäädin. BSplayer on ohjelma jota käytän ja siihen ihan play/pause ja volume toiminnot riittää. Osaisko joku suositella jotain halpaa mutta toimivaa mallia. Entä miten tuommoinen ohjelmoidaan? EDIT: lisätään vielä ettei minulla ole tv-korttia vaikkei se välttämättä mitään vaikuta.
Itselläni digitv-kortin mukana tullut kaukosäädin, jossa usb-vastaanotin mutta ohjelmoinnista lähinnä kun en noista kapuloista juuri tiedä. Eli "ohjelmointi" ainakin tuolla kaukosäätimellä menee siten, että valitaan vain BSPlayerin asetuksista näppäinasetukset, valitaan mitä toimintoa halutaan muokata ja painetaan kaukosäätimestä haluttua nappia.
Siinä olis yks kohtuuhintainen: http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=1909 Kokemusta tuotteesta ei ole, mutta luulisi peruskäyttöön riittävän.
Kannattaa harkita tv-kortin ostamista nimittäin itselläni on tällainen, ja tässä tuli hyvä kaukosäädin mukana... http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=18421
Tulitko tilanneeksi tuon? Olen itsekin juuri etsimässä kaukosäädintä BSPlayer-ohjelmalle ja olisi kiva kuulla mitä kokemuksia sulla on tuosta kaukosäätimestä.
juhha84 Toi siis toimii myös kaapeli verkossa!!?? Ja ei tarvi mitään digiboxii väliin tai mitään?? Eli vaan koneeseen ja kaapeliin kiinni ja tv ohjelmat näkyy!!??
Oman käsitykseni mukaan kaapeliverkkoon pitäisi olla DVB-C -kortti. Mitään takuuta en tiedonoikeudesta anna mutta tällainen käsitys minulla on, korjatkaa, jos väärässä.
Ei toimi suoraan. Itsekkin asun kaapeli taluodessa, joten ostin tuohon vielä lisäksi digitaalisia lähetyksiä vastaanottavan sisäantennin jossa on signaalin vahvistin (noin 20€) ja sen jälkeen on pelittänyt hyvin.
Löytyisköhän jimmsistä tai esim indesolista jotain vastaavaa antennia tohon tarkoitukseen?? Itse kun en näistä antenni härpäkkeistä oikein mitään ymmärrä !
tvkortti taitaa olla edullisin tapa mitä on. Tietenkin myydäänhän niitä tv kortteja jotka menevät kaapeli verkkoon suoraankin, mutta ne maksavat jo noin 100€. Luultavasti jos käyt vaikka gigantissa ja kysyt että löytyykö sisä antennia antenniverkossa toimivalle digi vastaan ottimelle, niin löytyy samantien.
Juu tilasin ja hyvin on toiminut. Asennus ei olisi voinut olla helpompi, cd sisään ja se hoiti homman. Ohjeet suomeksi.
Itselläni toimii "kaukosäätimenä" Logitechin langaton pad. Käytän sitä MediaCenter-ohjelmassa ja toimii kuin unelma. Jos satut omistamaan jonkunlaisen langattoman ohjaimen, sen voi konffata WMC- käyttöön sekä Winampin ohjaamiseen parilla pluginilla En osaa sanoa, saisiko BSP:n jonkin liitännäisen..