Windows live messenger ei kirjaudu

Viestiketju Ajuri- ja softaongelmat -osiossa. Ketjun avasi Chevy_75 21.10.2006.

1. Chevy_75

Chevy_75 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Ongelm on seuraavan lainen. Kun käynnistän messengerin ase aukeaa ihan hyvin, mutta se kirjautuminen ei toimi. Siihen kun laitetaan se osoite ja salasana ja painetaan, että kirjaudu, niin siihen se sitten sää. Se vain yrittää kirjautua, mutta ei auta.
    Olen jo yrittänyt asentaa ohjelman uudelleen ja olen ottanut palomuurin pois ja palauttanut windowsin sellaiseen palautuspisteeseen, missä se on varmasti toiminut, mutta mikään ei auta.
    Mitään ilmoituksia ei tule. ohjelma yrittää vain kirjautua ja ei lopeta ennen, kun sulkee sen ite.

2.  
  3. InSoMn91

InSoMn91 Guest

4. palikka1

palikka1 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    joskus mullaki on tökkiny messenger mut on se sit jossai vaihees lähteny toimii uudestaa! tai oon vaa päivittäny sen!

5. jurmukka

jurmukka Guest

Kysyn kaverini puolesta hän yrittää kirjautua mutta tulee sanoma, microsoftin palvelut ovat tilapäisesti poissa käytöstä, ja jo 5 päivää ollu itelläni toimiii ihan hyvin kyl ei mitään onkelmia, sitten se windows update väittää et hän ei oo microsoftin asiakas tjtn tonnepäin.

6. bscd

bscd Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Itselläni oli samanlainen ongelma pari pvää sitten. Poista messenger ja [bold]kaikki[/bold] sen tiedot kovolta ja rekisteristä ja asenna uudestaan niin alkaa toimia.

Itse poistin ainakin:
    C:\Doc. & sett.\Käyttäjä\Application Data\Microsoft\MSN Messenger
    C:\Doc. & sett.\Käyttäjä\Local Settings\Application Data\Microsoft\MSN Messenger
    C:\Program files\MSN Messenger
    ..Omat Tiedostot\Vastaanotetut tiedostot\mesenkäyttäjänimeni

..ja rekisteristä (regedit.exe):
    Local machine\Software\Microsoft\MSN Messenger
    Current user\Software\Microsoft\MSN Messenger

Jaa tämä sivu