Ongelm on seuraavan lainen. Kun käynnistän messengerin ase aukeaa ihan hyvin, mutta se kirjautuminen ei toimi. Siihen kun laitetaan se osoite ja salasana ja painetaan, että kirjaudu, niin siihen se sitten sää. Se vain yrittää kirjautua, mutta ei auta. Olen jo yrittänyt asentaa ohjelman uudelleen ja olen ottanut palomuurin pois ja palauttanut windowsin sellaiseen palautuspisteeseen, missä se on varmasti toiminut, mutta mikään ei auta. Mitään ilmoituksia ei tule. ohjelma yrittää vain kirjautua ja ei lopeta ennen, kun sulkee sen ite.
Se palomuurin sulkeminen ei välttämättä auta, koska sen palvelu jää vielä päälle. Mun mielestä kannattais pysyy siinä vanhemmassa versiossa, elikä http://www.microsoft.com/downloads/...bf-4c52-4347-aa71-87184a13ac1c&DisplayLang=fi Elikä tämä on versio 7.5 ja itellä toiminut moitteettomasti.
joskus mullaki on tökkiny messenger mut on se sit jossai vaihees lähteny toimii uudestaa! tai oon vaa päivittäny sen!
Kysyn kaverini puolesta hän yrittää kirjautua mutta tulee sanoma, microsoftin palvelut ovat tilapäisesti poissa käytöstä, ja jo 5 päivää ollu itelläni toimiii ihan hyvin kyl ei mitään onkelmia, sitten se windows update väittää et hän ei oo microsoftin asiakas tjtn tonnepäin.
Itselläni oli samanlainen ongelma pari pvää sitten. Poista messenger ja [bold]kaikki[/bold] sen tiedot kovolta ja rekisteristä ja asenna uudestaan niin alkaa toimia. Itse poistin ainakin: C:\Doc. & sett.\Käyttäjä\Application Data\Microsoft\MSN Messenger C:\Doc. & sett.\Käyttäjä\Local Settings\Application Data\Microsoft\MSN Messenger C:\Program files\MSN Messenger ..Omat Tiedostot\Vastaanotetut tiedostot\mesenkäyttäjänimeni ..ja rekisteristä (regedit.exe): Local machine\Software\Microsoft\MSN Messenger Current user\Software\Microsoft\MSN Messenger