1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

NOKIA 6630 ongelma!

Viestiketju Yleistä keskustelua kännyköistä -osiossa. Ketjun avasi D0RiEn 20.10.2006.

1. D0RiEn

D0RiEn Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Hei! Sain tänään upouuden nokia 6630 3G puhelimen. Mukana tuli USB-kaapeli ja Nokia PC Suite ohjelmisto, eli sellainen asennus cd, josta ohjelman voi asentaa. Laitoin cd:n koneeseen ja asensin ohjelman. Sitten yritin muodostaa sitä jotakin yhteyttä, että tietokone löytäisi puhelinmallin. Tuonne alareunaan tuli sellainen ilmoitus, että uusi laite löydetty nokia 6630. Mutta mitää ei vain tapahdu. En pysty siirtämään musiikkia puhelimeen enkä mitään. (Painoin yhteyden muodostus --> Tervetuloa käyttämään ohjattua yhteydenmuodostusta tämän ohjatun toiminnon avulla voit kytkeä matkapuhelimesi tähän tietokoneeseen-->seuraava-->yhteystyypin valitseminen-->kaapeliyhteys-->kaapelin kytkeminen, kytke kaapeli tietokoneeseen ja matkapuhelin kaapeliin.)
    Tässä vaiheessa siin kytkin kaapelin, mitään ei tapahtunut. Yhteydenmuodostus jää aina jumittamaan tähän kohtaan. Missä vika? Se ei siis etene mihinkään.

2.  
  3. vv75

vv75 Guest

aivan tuttua myös minulle!! eli kyse on siitä ettei kyseinen ohjelma ole jostain syystä yhteen sopiva koneesi kanssa! pitänee ottaa yhteyttä tuotteen myyjään?

4. shnigi

shnigi Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Nokian kaapelit on ihan toosia, ei tahdo toimia hanki muistikortinlukija tai bluetooth. Vika voi olla myös vanhassa windowsissa ? tai usb 1.1 jos koneestasi puuttuu 2.0

5. frankku

frankku Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Tota asennappa pc-suite uudestaan. Kyllä se yhteys nyt pitäisi saada toimimaan. Aika turhaa on mennä heti ostamaan jotain kortinlukijaa jos ei saanut toimimaan sitä kaapelia. Siinä asennuksessa vaan seuraat ohjeita pilkulleen niin ei siinä pitäisi olla mitään ihmeellistä. Mä olen asentanut tuon ainakin 10:lle eri koneelle ja kertaakaan ei ole ollut mitään ongelmia. Toimimattomuuus johtuu yleensä jostain sellaisesta että on laittanut kaapelin liian aikaisin kiinni tietokoneeseen tms.

6. vv75

vv75 Guest

sellanen juttu että olen asentanut kyseisen ohjelman kolme (3) kertaa peräkkäin koneeseen enkä saanut sitä toimimaan millään joten ei se ole niin varmaa että se aina vaan on asennuksessa vika!! ei vaan toimi windows xpn kanssa niin ei toimi olen sen kolmesti joutunut toteamaan!! vaikka olisit asentanut kuinka monesti sen ohjelman niin et voi väittää että muut tekisivät aina virheen asennuksessa! ei muuta!

7. frankku

frankku Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Joo totta. Toi onkin mielenkiintoinen juttu kun kaikkiin koneisiin sitä ei vaan saa asennettua. Oliko sulla toi XP, aikaisempiin asennettaessa on monellakin ollut ongelmaa?

8. vv75

vv75 Guest

kyllä! mulla on nimenomaan windows xp! ottaa kyllä päähän kun ei saa ohjelmaa toimimaan mutta minkäs teet..

9. frankku

frankku Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Jos olet hakenut netistä uusimman version niin silloin se ei enää ole mallikohtainen, voisit kokeilla jollain toisella puhelimella johon sama kaapeli käy että toimiiko se yhteys sillä. Voihan se nimittäin olla että sulla on puhelimessakin jotain... Ja sitten voisit kokeilla asentaa samat ohjelmat+sun oma kaapeli jonkun kaverin koneeseen ja kokeilla toimiiko ne siellä.

10. vv75

vv75 Guest

en ole hakenut mitään! ei toimi toisellakaan koneella missä on windows xp! no can do!!

Jaa tämä sivu