User Käyttäjä Salasana  

lauantai 30.8.2008 / 06:10
Haku:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleinen keskustelu > kaikki muut keskusteluaiheet > acer arcade
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Acer arcade
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
sarita
Newbie
_
19. lokakuuta 2006 @ 22:46 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mä menin poistamaan mun koneelta tuon acer arcade ohjelman kun palomuuri antoi ilmoituksen et siinä on joku häiriö/vika. Vika oli kuitenkin palomuurissa. Nyt haluaisin tuon ohjelman takaisin mutta miten ja mistä? Siinä toimi ostetut elokuvat jotka ei toiminut media playerillä ja bsplayerillä. Vai kävikö mun mokan takia nyt niin etten saa sitä enää mistään?
Staff Member

2 tuotearviota
_
20. lokakuuta 2006 @ 12:05 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Oletko katsonut CD/DVD-levyt, jotka tulivat koneen mukana?
Jos DVD-elokuvia tarkoitat niin
http://keskustelu.afterdawn.com/thread_jump.cfm/408223/2465826
toivottavasti tuosta on apua.
sarita
Newbie
_
20. lokakuuta 2006 @ 17:26 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jep dvd-elokuvia tarkoitan. Tuo on kokeiltu jo ottaa levyltä koneelle mut sieltä oli poistunut myös powercinema ja arcadea ei pysty asentamaan ilman sitä. Antoivat acerin teknisestä tuesta ohjeen formatoida koneen. Tietyt dvd:t ei tunnu toimivan media playerillä ja bsplayerillä mut ne olisi toiminut arcadella.
afterdawn.com > keskustelu > yleinen keskustelu > kaikki muut keskusteluaiheet > acer arcade

Multimedia: AfterDawn.com | AfterDawnin keskustelualueet
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit | Blasteroids.com (engl.)
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | Gaming downloads | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2008 AfterDawn Oy