Hieman uutta rautaa koneeseen

Viestiketju PC:n rautaan liittyvä keskustelu -osiossa. Ketjun avasi GoldStorm 19.10.2006.

1. GoldStorm

GoldStorm Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Elikkäs tässä mun paketti tuleva paketti:

Abit AB9 Pro emo
    Intel core duo 2 E6400 prossu
    Antec NSK6500-EC koppa

Mutta nyt herää kysymys että mistä ostan nuo kamat, koska en viitsi tilata paikasta jota en tiedä noin kalliita osia, että olisiko teillä jotain hyviä nettiputiikkeja tiedossa että olisi luotettavia ja suht koht halpojakin.
    Kiitos vastanneille

2.  
  3. Player_

Player_ Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Itse olen tilannut tavaraa SmartIT:ltä ja aina on perille tullut ja ehjiä olleet. Takuusta en osaa sanoa kun ei ole tarvinnut mitään takuuseen laittaa, yhden näytönohjaimen palautin 14 päivän sisällä eikä mitään kyselyjä tullut. Kannattaa rekisteröityä niin saa hieman enemmän tietoja tilauksesta ja voi hieman seurata tilauksen etenemistä.

Verkkokauppa.com on myös varma kauppapaikka, sieltä tullut tilattua jos on jotain halpaa sattunut kohdalle, muuten yleensä melko kallis paikka.

4. GoldStorm

GoldStorm Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    hmm SmartIT pitäis kattoo sieltä, verkkokauppa.com on jo ennestään tuttu ja hyvä on ollut ainoo et kamulle tuli just rikkinäinen poweri sielt mut hyvin otti vaihdos vastaan kuulemma

Edit: kuin nopeesti tuolta SmartIT:ltä tulee kamat?

Viimeksi muokattu: 19.10.2006
  5. GoldStorm

GoldStorm Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Suunnitelmat muuttus huomasin mikromajalla pc-laskurin eli tällästä tulis nyt täl hetkellä.

Asus P5B Deluxe tai P965 NEO-F emo kumpi?

Intel core duo 2 E6400 prossu

Antec sonata II piano black atx 450w

Buffalo ddr2 1gb 667mhz kampa

Koneen kokoaminen / perustestaus 35€

LG DVD-rw asema

Kaikki muut sitten otanki irti tästä vanhasta koneensta, mut millanen toi paketti ois kertokaa mielipiteenne

Edit: Osat tilattu.

Viimeksi muokattu: 20.10.2006

Jaa tämä sivu