Ongelma on siinä että minulla on langaton modeemi ja oon yhdistänyt sen langalla koneeseen. Jostain syystä netti pätkii jatkuvasti vaikka on purkin sisältä laitettu sillein ettei se käytä WLANia. ja oon ottanu WLANin pois käytöstä laitteistohallinnasta. Missä vika ku modeemi jo kerran ollut huollossa ja ne vaihto motherboarding???
No sitten vika ei taida olla modeemissa, vaan koneessasi. Onko mitä firewalleja päällä? Minulla ainakin zonealarm pro sekoitti yhteyden ihan täysin -> vaihto comodoon auttoi.
Itsellä on kanssa samanlainen purkki, todella oikukas. Jos sinulla on se lattiatasossa, niin koita nostaa korkeammalle.
No jos langallinen toimii hyvin, niin mikäs tässä sitten on ongelma? Vähän selvempää tekstiä, niin ymmärretään missä pitäisi auttaa.
oli lainassa kaverin ei langaton modeemi vaan ihan perus motukka koska oma motukka oli huollossa. sitten sain takas sen oman ni vikoja on siinä. Esim yrittää mennä pelaa cs ni isot pingit. jossai 1000-2000 paikkeilla ku normaalisti 22-70. Sen jälkeen se ei yhdistä nettiin ku on kokeillu cs. SIINÄ VIKA?
Modeemissa se vika on, jos kaverin modeemi toimi normaalista. Modeemin resetointia voi myös yrittää, jos se jotain auttaisi.