Apua dvd poltto ongelmiin?

Viestiketju Digivideo-ongelmat ja -keskustelu -osiossa. Ketjun avasi Ninjaaa 15.10.2006.

1. Ninjaaa

Ninjaaa Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Oon ladannu noita leffoja netistä ja nyt yritän epätoivosesti saada niit dvd levylle jotenki. No oon täältä selaillu tosi paljo noita keskusteluja mut en oo saanu niistä oikein apua, muutamalla ohjelmalla oon onnistunu polttamaan sen silleen et se näkyy mun dvd soittimessa mut siin oli sit se vesileima. Tänään sitten imuroin jonku Cocusoft AVI to DVD ohleman ja sain sillä muokattua sen että se ei oo enää .avi. Yritin sitten polttaa sitä Nerolla Data-Dvd mut se ei näkyny soittimessa, yritin myös polttaa sitä Video cd'nä mut sitä se ei lähteny ees polttamaan.. Mitenkähän maailmassa minä saisin nuo elokuvat poltettua silleen että ne jopa näkyis?

2.  
  3. Agent_007

Agent_007 Senior member

Kiitokset:
    124
    Pisteet:
    143
  4. Ninjaaa

Ninjaaa Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Kiitos. Jos noilla polttaa nii eikai niihin leffoihin taas tuu sitä vesileimaa?

5. Ninjaaa

Ninjaaa Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Nii ja jos mie poltan sen Nerolla nii pitääks se laittaa Data Dvd'nä vai minä?

6. Agent_007

Agent_007 Senior member

Kiitokset:
    124
    Pisteet:
    143
  7. Ninjaaa

Ninjaaa Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    no mulla näyttää näitä ongelmia ilmenevän vähä liian kanssa.
    Ekaks ton Film Machinen ko lataan koneelle niin se tulee rar muodossa että kun sen aukasee nii tulee ihan hulluna kaikkee tekstiä.
    Ja kun tota toista tapaa yritin niin en löytäny mistään mistä saisin ton Video Help Bitraten tai Dad-HQ's, vaikka menin niille sivuille mistä ne pitäs saada ladattua

8. Agent_007

Agent_007 Senior member

Kiitokset:
    124
    Pisteet:
    143
    VideoHelp Bitrate Calculator ja DVD-HQ's Calculator toimivat suoraan selaimessa, Javan päällä.

Eli Winrar ei aukaise oikein tuota rar tiedostoa?

Jaa tämä sivu