Emolevy rikki?

Viestiketju PC:n rautaan liittyvä keskustelu -osiossa. Ketjun avasi Temec 15.10.2006.

1. Temec

Temec Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Elikkä kävipäs sellainen tapaus, että veljen kone ei lähde enää käyntiin. Kone teki ennemmin sellaista, että kun virta painikkeesta painoi ei lähtenyt käyntiin. Sen jälkeen kun veti powerista virrat pois niin kone lähti taas normaalisti päälle. Nyt kone ei lähde enää ollenkaan päälle. Olen kokeillut omassa koneessani muistit, kovalevyn ja virtalähteen jotka olivat toimivat. Näytönohjain tuli takuulla uusi muutama viikko sitten eli siinäkään ei luulisi olevan vikaa. Testata sitä en pystynyt koska itselläni ei ole pci-e paikkaa koneessa. Entinen emolevy on MSI K8N NEO4
    ja sen tilalle tarvitsisin korvaavan. Voisiko joku guruista auttaa ja ehdottaa uutta emoa tuon tilalle? Itse olen jonkun verran pelannut koneiden kanssa, mutta nyt on jäänyt ns. kehityksen kelkasta ja eri suoritinkannat yms. ovat hieman hakusessa. Emon hintaluokka on max 100e

2.  
  3. Agent_007

Agent_007 Senior member

Kiitokset:
    124
    Pisteet:
    143
  4. Temec

Temec Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Eipä juuri mitään erikoisia toiveita. Tuo auttoi mukavasti ja saadaan kone kuntoon... Kiitoksia!

Jaa tämä sivu