Alkaa mennä hermot tällasen ihmesanaston kanssa...! Mulla ei oo mitään hajua minkä nimisiä johtoja ja reikiä mulla koneessa on. Joten siis... Tällasen vajaaälysen ihmisen selittämänä... mulla on nyt siis: -Pinnacle 500-USB-niminen mötikkä -Daewoon blue diamond vhs-nauhuri -johto jolla voi yhdistää Pinnacle 500-USB-mötikän koneeseen -johto jossa on molemmissa päissä 3 eri väristä (keltanen, punanen ja valkonen) johdon päätä -Scart-johdon pää johon em. johdot voi liittää ja johon saa valittua joko out tai in Minkä johdon tyrkkään mihinkäkin reikään että saan Pinnaclen kytkettyä tietokoneeseen? Sori nyt... oon vähän jäljessä näissä asioissa...
Se vielä... Kuvittelin että homma olisi niinkin yksinkertainen kun... tietokoneesta johto Pinnacleen ja siitä tää 3-päinen johto videoihin scart-pään kautta. Ei onnistunut. Enkä tiä pitäiskö tässä scartti-päässä olla out vai in valittuna...?
Siitä scart-mötikästä tietenkin out, olettaen että olet nauhoittamassa videota videonauhurista tietokoneelle. Ei tuossa sen ihmeempää pitäisi olla. Johto vaan kiinni ja menoksi.