Voisiko joku neuvoa miten polttaa dvd tiedosto dvd levylle kun avaan kansion missä elokuva on niin siinä on 2 muuta kansioo jossa lukee audio ja dvd niin ne pitäisi saada dvd:lle -.-
Jos siellä on kansiot nimeltä audio_ts ja video_ts, niin aukaise nero, ota valinta "DVD-Videotiedostot" ja lisää tuonne kansion video_ts sisältö kokonaan ja polta levy. btw, ei käytetä sitä caps lockia edes otsikoihin kiitos, otsikko muokattu
Ei lue Audio_TS ja Video_TS? Joka tapauksessa jos elokuva on DVD-formaatissa niin nuo kaksi kansiota pitäisi olla. Itse en ole juuri dvd-elokuvien polttamiseen mutta yleensä mitä olen dvd-elokuvalevyjen sisältöä nähnyt niin taitaa tiedostot (ainakin jotain .vob -tiedostoja muita tiedostomuotoja en muista nyt tähän hätään ulkoa)yleensä olla tuossa Video_TS -kansiossa. EDIT: pkaksp kerkesi ensin.
Voi sen audio_ts kansion laittaa (en tiedä vaikuttaako mitenkään jos ei ole mutta oletuksena ainakin nero sen kansion tekee) mutta ei sen sisään mitään tarvitse laittaa jos ei alkuperäisessäkään siellä mitään ole.
Jos tarkoitat tiedostoja, niin sen kun lisäät vain kaikki kerralla nimen mukaan ni ok. Lukitsin toisen ketjusi, koska tätä samaa ongelmaa ei tarvitse käsitellä useassa ketjussa.
Jos siis olet huolissasi että missä järjestyksessä tietokoneesi resurssienhallinta näyttää tiedostot, on huolesi turha. Tiedostojen lajittelulla ei ole väliä sillä dvd-soittimet ja tietokoneilla dvd-valikoita tukevat ohjelmalliset soittimet lajittelevat itse tiedostot oikein ja aloittavat aina tietyn nimisestä tiedostosta (nimet taitavat olla standardisoitu siten, että kaikissa dvd-elokuvissa aina saman nimiset tiedostot).