Opera 9 - Kauneusvirhe (porttinumerot otsikossa)

Viestiketju Ajuri- ja softaongelmat -osiossa. Ketjun avasi Rochefort 07.10.2006.

1. Rochefort

Rochefort Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Pieni asia mikä minua pitkään häirinnyt Operassa. Eli ikkunan otsikossa näkyy porttinumerot (kai) ennen varsinaista sivun otsikkoa ja otsikko on keskellä yläreunassa, kun se normaalisti on vasemmalla Operan logon vieressä. Puhun nyt siis Opera ikkunan yläpalkista, jossa on siis mm. Piennennä, Palauta ja Sulje (x) napit. Esimerkiksi nyt palkin keskellä lukee
    1515:982 - Afterdawn.com: Keskustelualueet: Aloita uusi viestiketju - Opera,
    kun siinä mieluummin lukisi palkin vasemmassa laidassa pelkkä:
    Afterdawn.com: Keskustelualueet: Aloita uusi viestiketju - Opera,
    eli ilman numeroita.

Eihän tuo oikeasti mitään haittaa tuolla ylhäällä, mutta jostain syystä se pistää silmään ja ärsyttää.

Pienen ongelman se aiheuttaa, kun Opera on pienennettynä alapalkkiin ja yritän katsoa mikä sivu siinä on auki. Numerot vievät paljon tilaa otsikon alusta esim nyt siinä lukee
    1515:982 - Afterdawn...
    Varsinaista otsikkoa mahtuisi paljon enemmän ilman numeroita. Pikku juttu mutta osaisko joku sanoa, millä numerot sais heivattua hel.. -pois?

2.  
  3. yamaneko

yamaneko Senior member

Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    118
    Tools/Preferences/Advanced/Show Web page size in title bar (ruksi pois)

Viimeksi muokattu: 08.10.2006
  4. Rochefort

Rochefort Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Kiitos. Pikkasen poskia punottaa, sen verta helppo homma, mutta en kai ollu tuota huomannu ku olin joskus nerokkaasti päätelly, että portteihin ne varmaan liittyy. Pieni kutina mulla kyllä oli, että itse olin taas jotain säätäny ja niinhän se oli.

5. yamaneko

yamaneko Senior member

Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    118
    Siihen tottuu, siihen poskien kuumotukseen, kokemusta on :) Hyvä että oli apua.

Jaa tämä sivu