Eli minulla on Epsonin tw10 tykki joka ei ole hdmi tykki.854 x 480 Pixel. Siinä on liitännät svideo,rca,komponentti ja vga. Kysymys kuuluu miten minun kannattaa liittää se näiden laitteiden välille eli digiboxi,dvd, ja xbox360? Onko xbox 360:stä mahdollista saada tarkempaa kuvaa kuin televisiosta sillä näyttäähän sen kuitenkin lähes yhtä tarkasti kuin tietokoneeni näyttö? jos saa niin millä kaapelilla? kiitos avusta! tietokoneeseen olen sen liittänyt toisinaan vga piuhalla. kiitos avusta!
XBox 360 kiinni komponentti kaapelilla jos VGA on käytössä jo tietokoneella. 480P tila toimii, joka on tarkempi kuin tavallisen TV lähetyksen kuva. Jos tuossa ei ole SCART liitintä niin Digiboksille ja DVD-soittimelle S-Video käyttöön, tietenkin voi hommata DVD-soittimen josta löytyy komponentti ulostulo, mutta sitten joutunee vaihtamaan xboxin kanssa kaapeleita aina kun toista haluaa käyttää tai hommata jakajan jostain, sama homma tuon digiboksin ja DVD-soittimen kanssa, tietenkin digibokin voi laittaa kiinni myös komposiitilla (RCA), jos tarkoitus on vain saada kaikki laitteet kiinni.