1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

7600gt - Ajurit

Viestiketju Näytönohjaimet - Apua, kokemuksia ja vinkkejä -osiossa. Ketjun avasi Bokl4 04.10.2006.

1. Bokl4

Bokl4 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Sopiiku nuo ajurit tähän näyttikseen http://www.nvidia.com/object/winxp_2k_91.47.html , sillä tuossa lukee jotain "Users without English US operating systems must download and install the International Driver available on our International Sites listed below" ja nuo ei näytä tukevan suomenkielistä xp:tä, vai haittaako se vaikka asentaakin jotku tuommoiset?

Viimeksi muokattu: 04.10.2006
  2.  
  3. -WK-

-WK- Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Hmmm, enpä sano varmaksi mitään, mutta itse olen asennellut molempia, joskus ton Englishin kun se on pakettina pienempi.

4. mikozo

mikozo Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Ei mulla oo ollu ainakaan mitään ongelmaa vaikka oon asentanu englannin kieliset ajurit. Ne nvidian omat säädöt lukee vaan englanniksi.

5. Shagrath_

Shagrath_ Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Tuota tuota. Ystäväni osti 7600Gs kortin. Koneelle ei suostunut menemään muut kuin international ajurit. Eli voisin sanoa että ei välttämättä toimi, mutaa silloin ne eivät vain asennu. Eli jos asentuu niin kaippa ne toimii. Eikä nuo kauhean isoja paketteja ole, että varmaan aika sama kummat ottaa..

6. Bokl4

Bokl4 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Ok, asensin nuo englannin kieliset. Hyvin näyttää toimivan :)

Jaa tämä sivu