1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Esittele itsesi ja kerro asuinpaikkasi

Viestiketju Vapaata keskustelua -osiossa. Ketjun avasi Khauron 30.06.2003.

  1. Khauron

    Khauron Moderator Ylläpitäjä

    Liittynyt:
    09.01.2002
    Viestejä:
    1,112
    Kiitokset:
    2
    Pisteet:
    68
    Tässä threadissa voinemme kaikki esitellä itsemme, ja tarvittaessa muokata omia "profiileitamme". Mitä itsestänsä kirjoittaa on aivan kirjoittajasta kiinni, mutta ikäluokka ja asuinpaikka on varmasti jees. Ties mitä kehkeytyy saman kylän käyttäjien kesken; lopuksi voisi vaikka laskea mistä kukin on?

    ___________________________________________________

    Eli itse olen tämän paikan moderaattori, sitä ennen n00b -> normaali user -> advanced user. Kirjoittelua on tullut tänne harjoitettua noin 2 - 3 vuotta, en muista tarkkaan. Sitä ennen luin satunnaisesti.
    Kotoisin en ole Raumalta, mutta täällä asun ja käyn koulua täällä. Ikää on 23 ja ehkäpä - vain ehkäpä - jouluna valmistun insinööriksi. Töissä olen myös ihan kokopäiväisesti ATK:n parissa.
    Harrastukset ovat myös tietokoneiden parissa, musiikin ja videon digitaalista säätöä lähinnä. Elokuvia katselen myös aikas paljon.

    Edit: Crash & burn. Unohdin ottaa ruksin pois tuosta kohdasta että forum lähettää postia jokaisesta uudesta viestistä. Note to myself: Don't be a complete jackass
    Miten korjata tämä?
     
    Viimeksi muokattu: 30.06.2003
  2.  
  3. Agent_007

    Agent_007 Senior member

    Liittynyt:
    05.05.2003
    Viestejä:
    29,936
    Kiitokset:
    124
    Pisteet:
    143
    20v nolife nuori (mies) Heinolasta(asunut vääksyssä).
    Aloittaa syksyllä opinnot TTKK tietotekniikan linjalla.
    Eka kone olis joskus Amiga. Sitten pelattiin konsoleilla. Sitten se PII300 kone. Nyt AMD mylly(köyhällä ei varaa). Jos kuvia haluatte kattokaa gallerista. Koneilla tullut tehtyä kaikenlaista. Nykyään lähinnä mikrotukihenkilö kavereille(myykää mulle joku elämä!!!).
    En juo enkä polta.
     
  4. Adder_78

    Adder_78 Guest

    25v joskus sattumalta Afterdawniin eksynyt Vantaalainen. Taisi olla muropaketin kautta, kun tuli joskus dRD:n kanssa kinattua siellä jostain :eek:)

    Koulutukseltani olen 9999.99999% elektroniikkainssi (paperit pihalle syyskuussa). Jonkun verran tietotekniikkaan hurahtanut. Tällä hetkellä pyörittelen omaa yritystä ja teen joitain suunnittelu hommia CAD:llä... Harrastuksiin kuuluu nettisivun/nettisivujen ylläpito. Niin ja tietysti leffoja tulee väännettyä aika urakalla :eek:)

    Saat sen pois kun luet sen mailin joka sulle tulee... siellä on linkki mikä poistaa tuo ilmoitus-jutskan. :eek:)
     
  5. Silent_A

    Silent_A Member

    Liittynyt:
    21.04.2003
    Viestejä:
    18
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Parin päivän päästä 25-vuotias työtön 3G:N uhri Jyväskylän reunamilta. Tietokoneita ollut monta C-64, Amiga, Acer 286 11 mhz, ja siitä eteen päin tullut hankittua väliajoin uutta rautaa. Tulevaisuus meni hämäräksi 5-vuoden työputken jälkeen.
     
  6. ajs

    ajs Regular member

    Liittynyt:
    01.03.2002
    Viestejä:
    882
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    33 vuotias syntyjään Vaasalainen, Jyväskylän ja Rovaniemen kautta Ouluun päätynyt harrastelija. Työuraa on valtiolla kertynyt 13 vuotta (olis veronmaksajat ihmeissään, jos tietäisivät ;)) Näille sivuille eksyin pari vuotta sitten kaverin vinkistä, ja kirjoittelemaan erehdyin noin puolitoista vuotta sitten.. Homma on enemmän harrastelua ja ajankulua, mutta sukulaisillehan saa aina olla tukihenkilönä, VCD:den tuhertamisesta se alkoi ja nyt pöydälle on ilmestynyt DV-kamera ja DVD-poltin. Eli nälkä kasvaa syödessä :)
     
  7. Khauron

    Khauron Moderator Ylläpitäjä

    Liittynyt:
    09.01.2002
    Viestejä:
    1,112
    Kiitokset:
    2
    Pisteet:
    68
    Ei näissä Suomi-puolen viesteissä sitä ole... Enkku-puolen pelkästään. Tai sitten vain itsellä ei ole; eikä muuten ollut näissäkään viesteissä mitä näistä yllä olevista tuli. Damn!

    Väliaikatietoja, päivitetään kun keretään:
    - Rauma: 1
    - Heinola: 1
    - Vantaa: 1
    - Jyväskylä (?): 1
    - Oulu: 1
    - Keski-ikä: 25.2 (!!!)
     
  8. Adder_78

    Adder_78 Guest

    keski-ikä on aika hurja :eek:)

    [offtopic]
    Mä testaan kanssa tuota rastin ruutuun laittamista :eek:) kyllä se ainakin mun mielestä ennen toimi... kohta rupeaa spämmiä tulemaan postiin

    [/offtopic]

    EDIT: TYPO

    UPDATE: ei tuota näköjään saa pois päältä sittenkään... grrrr
     
    Moderaattorin viimeksi muokkaama: 30.06.2003
  9. NeFer

    NeFer Active member

    Liittynyt:
    19.07.2002
    Viestejä:
    1,601
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    37v. Kotkalainen, n. 5 vuotta data-huoltoa/myyntiä kuluttajatasolla ja rinnalla matkapuhelinmyyntiä/liittymät, nyt keväällä myymäläketjun konkurssin myötä kilometritehtaalle :(

    Mä eksyin tänne googlen kautta noin 2 vuotta sitten, suurin piirtein...
     
  10. Adder_78

    Adder_78 Guest

    Tässähän tuntee itsensä ihan junioriksi... keski-ikä vain kasvaa kasvamistaan :eek:)
     
  11. torngark

    torngark Regular member

    Liittynyt:
    09.01.2002
    Viestejä:
    503
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    olen Raumalta kotoisin ja täällä asun.
    ikää on kertynyt 23v.
    Päivät teen töitä ATK vehkeiden kimpussa ja illat väsään omia projekteja.
    Leffoja tulee katteltua niin paljon kun vapaa aikaa yleensä on.



     
    Viimeksi muokattu: 29.07.2003
  12. 69theye

    69theye Guest

    20-vuotias jyväskyläläinen. Koukannut alkujaan Tampereelta Vaasan ja Kuopion kautta Keski-Suomeen.
    Ensimmäisen koneeni sain vuonna -96, mikä oli 150 Mhz prosessorilla varustettu Pentium. Hintaa moisella oli tuolloin vaivaiset 13 000mk. Afterdawniin löysin tieni syksyllä -02 jolloin innostuin kovasti musiikin teosta tietokoneella. Siitä hommasta ajan puutteen vuoksi luovuin aikaa sitten. Dawniin kuitenkin jumiuduin, koska tämä on ehdottomasti paras suomenkielinen sivusto, josta saa parhaat vinkit nimenomaan softien käyttöön.
     
  13. m77

    m77 Regular member

    Liittynyt:
    16.09.2002
    Viestejä:
    445
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    25-vuotias Raumalainen. Muropaketin kautta olen myös tänne joskus pari vuotta sitten eksynyt. Tietokoneisiin sekosin joskus 64-aikoihin ja siitälähtien onkin sitten tullut kaikenlaista näitten laitteitten kanssa räpellettyä. Nykyään kiinnostaa lähinnä tuo elokuvatouhu ja niitä tulee katseltua mitä paperinteolta sitten ehtii.
     
  14. pate-72

    pate-72 Regular member

    Liittynyt:
    09.02.2002
    Viestejä:
    100
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Raumalta minäkin oon. Nykyään työt vie kaiken ajan (oma firma),ettei ole aikaa kirjoitella,mut päivittäin lueskelen foorumia (varsinkin aamuisin ).Googlen kautta jahkauduin joskus 2001 kun kiinnostuin leffojen kanssa sähläämisestä...
     
  15. NiFa

    NiFa Member

    Liittynyt:
    01.06.2003
    Viestejä:
    26
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Olen 20v. nuorukainen Mäntsälästä alkujaan olen lähtöisin Kirkkonummelta.
    Afterdawniin törmäsin joskus vuonna -01 Googlen kautta kun etsin erillaisia videon ja äänen pakkaus/toisto ohjelmia.

    Ensimmäisen koneeni (Jota edelleen käytän)sain vuonna -00.

    Harrastuksiini kuuluvat: Anime, Aasialaiset elokuvat (Etenkin Japanilaiset), Musiikki sekä Satunnaisesti myös musiikinteko.
     
  16. petrau

    petrau Moderator Ylläpitäjä

    Liittynyt:
    17.02.2002
    Viestejä:
    364
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    34v, Imatralta. Semmoiset parikymmentä vuotta ATK-laitteiden kanssa olen puuhastellut. Kouluja/kursseja on vuosien varrella tullut käytyä jo ihan riittävästi.

    Reilut parisen vuotta on tullut AD:n sivuilla pyörittyä, nykyisin ehkä vähemmän kiireitten vuoksi.

    Nyt sitten kolmisen vuotta sitten, tuli hurahdettua noihin leffojenpakkaus juttuihin :)

    ps. kaikille erittäin hyvää kesän jatkoa...
     
  17. Jake

    Jake Active member

    Liittynyt:
    20.04.2002
    Viestejä:
    2,547
    Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    66
    Ilmavoimissa tietotekniikka hommissa. Koulutuksessa olen käynyt jenkeissä LA (ei ollut todellakaan "normaalia" tietotekniikkaa) sekä tietysti intin omaa koulutusta ja yliopistossa myöskin. Keski-Suomesta..
     
  18. Khauron

    Khauron Moderator Ylläpitäjä

    Liittynyt:
    09.01.2002
    Viestejä:
    1,112
    Kiitokset:
    2
    Pisteet:
    68
    - Rauma: 4
    - Heinola: 1
    - Vantaa: 1
    - Jyväskylä (?): 2
    - Oulu: 1
    - Kotka: 1
    - Mäntsälä: 1
    - Imatra: 1
    - Keski-Suomi (?): 1
    - Keski-ikä: 25.64 (!!!)
     
  19. d_2ned

    d_2ned Regular member

    Liittynyt:
    27.01.2003
    Viestejä:
    309
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    24-vuotias seinäjokelainen, joka "melkein" valmiina AMK-sovelluskehittäjänä tekee ASP- ja delphi-tietokantahässäköitä. jäi koukkuun aikanaan reittiä Vic20 -> CBM64 -> Amiga500 -> PC, joita sittemmin on tullut kasailtua enemmän ja vähemmän vuosien varrella sen ensimmäisen 25mhz 486sen jälkeen. afterdawniin päätyi koska pitää paljon elokuvista ja vähän niihin liittyvästä tekniikasta :) forumeilla myöskin roikkuu alan paras sakki.
     
  20. pupujussi

    pupujussi Regular member

    Liittynyt:
    19.09.2001
    Viestejä:
    143
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Nostetaanpa hiukan tuota keski-ikää. Eli 45v. kolmen lapsen isä ja Turussa asustelen. En ole täältä kotoisin vaan savosta ( paha yhdistelmä )
    Työni vuoksi tänne muuttanut noin 13 vuotta sitten. Työni on myyntityötä, konttoritekniikkaa ( kopiokoneet, faksit, videotykit). Tälle saitille olen liittynyt jäseneksi vuonna 2001 olisiko ollut marraskuussa. Harrastukset perhe, purjehdus, elokuvat.
    Edit:typo
     
    Viimeksi muokattu: 01.07.2003
  21. make55

    make55 Regular member

    Liittynyt:
    05.11.2001
    Viestejä:
    414
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Nostetaan sitä keski-ikää vielä vähän. Olen 47-vuotias hitsausoperaattori ja asun Lahdessa. Koneena on tuo vanha Compaq 700MHz.
     

Jaa tämä sivu