Kannettavaa ostamassa Saksasta

Viestiketju PC:n rautaan liittyvä keskustelu -osiossa. Ketjun avasi finnougri 28.09.2006.

1. finnougri

finnougri Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Olen aikeissa ostaa kannettavaa Saksalaisista nettikaupoista ja törmäsin tällaiseen vehkeeseen:

MSI Megabook 745
    Core Duo T2500
    2 GB DDR2 ja 120 GB kiintolevy /5400rpm
    17" WSXGA+ (1680x1050 pikseliä)
    NVIDIA GF Go7600 256 MB
    DVD-polttoasema
    1,3 MP kiinteä webkamera
    Win XP Pro, WLAN, Bluetooth
    paino 3,5 kg, mitat 395x35x278 mm
    Hinta: 1497 euroa

Merkki ei ole tuttu, mutta sillähän ei liene väliä, kun rauta on universaalia. Ainakin minun silmääni tuo kokoonpano vaikuttaa hyvältä, mutta mitä mieltä olette? Onko kannattava ostos?
    Hintaan tulisi tietysti postikulut päälle, mutta ei taida Suomesta saada vastaavaa tuohon hintaan?
    Koneella olisi tarkoitus käyttää 3D-studiota, CAD-ohjelmia ja jonkin verran pelailla.

2.  
  3. NUIJJA

NUIJJA Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Ei taida noita MSI.n kanettavia suomessa myydä, onhan tuo esim. ati listoilla mihin ajurit tuetaan suoraan.
    Tunnettu merkkihän tuo on suomessa lähinnä emoista ja näyttiksistä.

Tuolla tuo halvin, siihen voi itse valita prossua/ muistia / kovoa ynm. tarpeen mukaan.
    http://geizhals.at/eu/?fs=MSI+Megabook+745+&in=&x=42&y=19

Noista sun ohjelmista en tiedä miten pelaa, mutta onhan niissä varmaan mainittu optimaalinen suorituskyky koneelta jolla niitä pyoritetään sujuvasti.
    Ja hyvältä näyttää, kelpais tännekin.

Edit: Tuossa linkki viellä MSI.n omille sivuille...
    http://www.msi.com.tw/program/products/notebook/nb/pro_nb_selling.php?UID=624

Viimeksi muokattu: 28.09.2006
  4. Dukex

Dukex Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Kannattaa ottaa huomioon se että näppäimistö koneessa ei välttämättä ole suomea tukeva. Ja toiseksi takuuhuollot yms on suoritettava saksan maalla.

Jaa tämä sivu