Kyllä, ihan englanniks oon laittanu! No oma saksantaito on niin heikko ainakin vielä, ettei kyllä taitais mitää siitä tulla! Mutta mitenkä kun sinne tuli tänään se kolmas vihree valo? Onko jotain sellasta ollu, että kun niille laittaa mailia, niin ne laittaa "asiakkaan mieliks" sen kolmannen?
Eipä näkynyt "alennuksia" kun tein uutta tilausta. Eikä vieläkään ole kuulunut mitään vastausta maileilla. Eli paska paikka (IMHO).
niitä kannattaa pommittaa, liven kautta, maileilla, soittamalla tai vaikka etanapostilla. kyllä ne johonkin vastaa, pääasia on, että itsellä riittää kärsivällisyyttä. vain siksi että saksalaisen mentaliteetin tuntien...
c0mb0, mikäs se sun ongelmasi nyt oikein sitten oli? 3 vihreätä palloa tarkoittaa sitä että se on lähetetty (vahvistusmailia ei tule aina postiin jonka olen kymmeneen kertaan jo maininnut). Ettei vaan olis taas porukka liian hätäistä, noi rahat kun ei siirry samalla sekunnilla ulkomaille.
Voipi olla.. Mutta kummallisesti se kolmas pallo tuli sinne heti sen jälkeen kun olin laittanut mailiin kysymyksen juuri siitä kolmannesta pallosta. Tiedä siitä sitten... Mutta jos ne on perjantaina lähteny, tai saaneet sen maksun niin ovatko perillä viimestään tän viikon perjantaina?
jos perjantaina on kolmepalloa ollut, niin uskoisin että tän viikonperjantaihin mennessä on perillä. Nyt kun on kolmepalloa siellä nii sun kannattaa kysyä "national tracking code" (olen saanut päivässä kahdessa tuon mailitse ja online helpissä heti), voit sillä sitten seurata paketin kulkua kun se suomeen saapuu Postin sivuilta. Rahojen siirtymiseen saksaan + heidän oma käsittelyaika on n. viikko ollut itsellä.
Täytyypä kysästä! Kiitos neuvosta! No tuo pätee, ainakin minun kohdalla. Viime tiistaina aamulla tein tilauksen. EDIT: Ja maksoin samantien tilauksen Nordean verkkopankissa.
Aika tarkkaan maksusta menee 10 päivää että paketti on kotona, joten tän viikon perjantai menee aika tiukille (jos nyt ymmärsin oikein viimeviikon tiistain, ihmisillä kun on erilaisia tapoja ilmiasta nämä asiat).
No eka tilaus oli perillä 8 päivässä tilauksen tekemisestä. En vaan muista, laskinko viikonlopun siihen mukaan, silloinhan siinä olisi myös se 10 päivää. Mutta eiköhän se sieltä tule, ainakin joskus! EDIT: Tiistaina 27.9
Mitenkäs kun sillon viimeperjantaina 30.7 oli tullut se kolmas vihree pallo. Mutta tänäaamuna oli mailissa, että olivat saaneet rahat ja että paketti on lähteny matkaan? Kumpaa kannattaa uskoa?
Juu noin ne on aina ollut. Veikkaisin että 3 vihreätä palloa tarkoittaa että rahat on tullut, maili tarkoittaa sitä että paketti on oikeasti jo pakattukin.
Siis 30.9! Mutta jospas se tulis vaikka jo tän viikon aikana! Minne sitä koodia pitää tunkee? Jonnekin DHL:n sivuille vai? Kun sieltä ainakin pystys jotain seuraamaan, mutta mikää ei juttu ei löytäny mitää pakettia.. Postin sivutkaan ei löytäny sitä..
Täällä http://www.posti.fi/lahetystenseuranta/ se lähetys näkyy heti kunhan se on saapunut suomeen lajittelukeskukseen.
Luulisi että samalla koodilla pystyisi sitä seuraamaan DHL:n sivuilta, mutta eipä ole onnistunut. Eli vain tuo postin lähetystenseuranta toimii, ja nyt kun on keskviikko niin jos se huomenna sinne ilmenee jossain vaiheessa niin saat sen perjantaina, mutta jos se tulee vasta perjantaina sinne saat pakettisi maanantaina.
Se riippuu ihan järjestelmän kunnosta, tuleeko sitä merkintää sinne ollenkaan; Posti atk-järjestelmä yrittää kerran laittaa sinne sitä, jos joku häikkä tms. jonka vuoksi ei onnistu, uutta yritystä ei tule.
Onko huomenna perillä!? Kotikunta noin 80 kilometriä Kuopiosta pohjoiseen! Voiko verrata tähän? Helsingistä tullut yhdessä päivässä... Pitää tietää, että osaan olla kotona ottamassa pakettia vastaan! KIITOS! =)
Moi! Osaatteko neuvoo mitä vois tehdä, uudessa HP kannettavassa on poltin LG GCA 4080N firmware 0C35.. Ei polta oikein muuta kuin Fujin levyjä, ne moitteetta, kavereiden LG asemat ja yks HP Writer polttaa Nierlestä tilatut Huyndain + levyt. Minun ainoana ei. Neuvoja? Kiitos. Osaako kukaan sanoa oisko nierlessä olevat Fujin levyt samaa tuotantoa kuin suomessa myydään?
On vähän ollut ongelmia kun tilasin nierlestä paketin kaverini kanssa puoliksi ja tilaukseen kuului kaksi slim dvd kotelo-100pakkausta. Toinen joka meni kaverilleni oli täysin moitteeton mutta omat koteloni olivat kyllä täysin käyttökelvottomia.. Lähetin palautetta nierlelle aiheesta jo nyt toisen kerran mutteivat näytä vastaavan. muuhun postiin vastaukset kyllä saapuu hetkessä. (kokeilin myös livé helppiä mutta ei ollu keskiviikkona kahelta iltapäivällä ketään paikalla) (Englanniksi, tottakai) Mitä pitäis tehä tai mihin pitäis ottaa yhetyttä?!? help!
c0mb0, jos posti ei kämmää niin on tänään perillä, kannattaa tarkailla tuota postin lähetyseurantaa tarkkaan, itsellä sinne tuli kerran rivi "posti lajittelussa on tapahtunut virhe, toimitus saattaa viivästyä" jolloin soitin heille ja selvisi syy (firman rakennuksessa oli ulkoovi lukossa sähkövian vuoksi), mutta suostuivat toimittamaan vielä uudestaan sitä minulle saman päivän aikana. Lemztaz91, lueppa muutama sivu topiccia, siellä on henkilöiden henk.koht mailit mihin voit koittaa lähestyä, lisäksi joskus hyvittävät suoriltaan noita levyjä ostoskoriin seuraavassa tilauksessa tästä ilmoittamatta (ei toki hyvää toimintaa), ja voihan olla että reklamaatio käsittelyt on pitkiä.