|
Joost -kutsut
|
|
Junior Member
|
2. toukokuuta 2007 @ 09:16 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Mulle voi laittaa privaan spostiossia niin isken invitee halukkaille kunhan pääsen duunista himaan.
|
Junior Member
8 tuotearviota
|
2. toukokuuta 2007 @ 09:32 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Jos aikaa on niin kutsun voi pistää osoitteeseen miigu92@gmail.com
Kiitos
Edit: Kutsu vastaanotettu, kiitos! :)
Intel Core 2 Quad Q6600 | EVGA GeForce 8800 GTS 512 Mt | 2x G.Skill 2gb @ 6-6-6-18 | Abit IP35-E | Samsung T166 | Antec Sonata III | Windows Vista 64-bit
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 4. toukokuuta 2007 @ 11:57
|
|
klumm
Newbie
|
2. toukokuuta 2007 @ 09:49 |
Linkki tähän viestiin
|
|
jos joku voisi laittaa kutsua tuleen, olisin erittäin kiitollinen.
|
|
Sliced
Newbie
|
2. toukokuuta 2007 @ 09:49 |
Linkki tähän viestiin
|
|
edit: email ja 'joku' nimi mulle privana, kutsuja lähtee toistaiseksi
Noni, kaikki sai kutsun jotka ymmärsivät pyytää^. Hyvää Joostailua vaan
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 2. toukokuuta 2007 @ 16:42
|
|
SuomiP
Member
1 tuotearvio
|
2. toukokuuta 2007 @ 09:50 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Mullekki saa kutsua laittaa jos vaa joku viittis... kiitokset etukäteeen.. =P
|
Member
|
2. toukokuuta 2007 @ 10:09 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Jos joku olisi halukas kutsumaan minut niin olisin iloinen ^^
|
|
DarkClaw
Newbie
1 tuotearvio
|
2. toukokuuta 2007 @ 10:20 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Tänne kutsu olisi myös mukava saada. Kun olen saanut kutsun minulta voi tulla invite sitten kysymään kunhan myös jaat kutsuja eteenpäin :)
.:: Abit AN8 Ultra, AMD FX-57, 1024Mb @ ddr400, 80Gb Seagate SATA, Leadtek 6600GT Extreme Edition (588/1260),LC 550W , MX 510, Logitech X-530, Audigy 2, Samsung 753s 17" ::.
|
Senior Member
2 tuotearviota
|
2. toukokuuta 2007 @ 10:23 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Tännekkin saa laittaaa :)
|
|
Kintzu
Suspended due to non-functional email address
|
2. toukokuuta 2007 @ 10:27 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 3. toukokuuta 2007 @ 07:16
|
Member
1 tuotearvio
|
2. toukokuuta 2007 @ 10:36 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Yllätys yllätys, mullekin saa laittaa kutsun ;)
EDIT: kutsu saatu ja ohjelma latautuu koneelle. Kiitokset kaikille kutsuja lähettäville.
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 2. toukokuuta 2007 @ 13:36
|
|
Fabucca
Newbie
|
2. toukokuuta 2007 @ 10:36 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Ottaisin mielelläni kutsun vastaan, kiitos. Sen saatuani täytyykin pistää "vahinko" kiertämään. ;)
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 2. toukokuuta 2007 @ 10:48
|
|
Mazahh
Newbie
1 tuotearvio
|
2. toukokuuta 2007 @ 10:47 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Jooh, kutsu kelpais tännekkin jos joku ystävällinen henkilö sen viittis lähettää osotteeseen: *********
edit: joopa joo, mika.
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 2. toukokuuta 2007 @ 18:21
|
Member
|
2. toukokuuta 2007 @ 10:47 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Tännekin kelpais kutsu :)
EDIT: sain jo.
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 2. toukokuuta 2007 @ 11:49
|
|
Zou-Nou
Junior Member
|
2. toukokuuta 2007 @ 10:50 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Tännekkin kelpaisi invite.
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 2. toukokuuta 2007 @ 10:54
|
|
CSXM
Newbie
|
2. toukokuuta 2007 @ 10:53 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Mulle voi laittaa privana sposti-osoitteita, etu- ja sukunimen kera. Laitan invitejä silloin kun ehdin.
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 2. toukokuuta 2007 @ 15:24
|
Member
1 tuotearvio
|
2. toukokuuta 2007 @ 11:15 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Minäkin voisin ottaa kutsun :)
|
|
yliviisas
Junior Member
|
2. toukokuuta 2007 @ 11:24 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Minä voin tarjota invitejä. Pistäkää pyyntö privana tulemaan. Pyynnössä on mainittava etu- ja sukunimi sekä sähköpostiosoite. Invitejä olis jäljellä 993-kappaletta.
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 2. toukokuuta 2007 @ 11:51
|
|
konverter
Senior Member
|
2. toukokuuta 2007 @ 11:49 |
Linkki tähän viestiin
|
|
15 kpl inviteä jaossa. Priva meiliin sähköpostiosoite ja nimi.
|
|
henkettu
Account closed as per user's own request
|
2. toukokuuta 2007 @ 12:04 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 2. toukokuuta 2007 @ 18:18
|
|
CSXM
Newbie
|
2. toukokuuta 2007 @ 12:08 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus: Kannattaa muuten laittaa noihin viesteihin joku syy, et miks just sun se pitäis saada.. Esim. annat vaihdossa jonku torrent-inviten.
Miksi näillä inviteillä pitäisi käydä kauppaa?! Eiköhän meitä käyttäjiä tämän ketjun kautta tule sen verran lisää, että invitejä kaikille riittää kunhan vaan ihmiset laittaa hyvän kiertämään.
|
|
yliviisas
Junior Member
|
2. toukokuuta 2007 @ 12:08 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti yliviisas: Minä voin tarjota invitejä. Pistäkää pyyntö privana tulemaan. Pyynnössä on mainittava etu- ja sukunimi sekä sähköpostiosoite. Invitejä olis jäljellä 993-kappaletta.
Vai onko sittenkään? MIstäs oot noin paljon niitä saanu?
Kannattaa muuten laittaa noihin viesteihin joku syy, et miks just sun se pitäis saada.. Esim. annat vaihdossa jonku torrent-inviten.
Mitäs sitä vielä alata pihtailemaan. Olen vain sattunut saamaan niin paljon (En tiedä syytä itsekkään).
|
Member
|
2. toukokuuta 2007 @ 12:11 |
Linkki tähän viestiin
|
|
En tiedä, paljonko jaksan laittaa, koska kopioi/liitä toiminto ei Joostissa toimi. Mutta kärsivällisyyttä.
|
|
yliviisas
Junior Member
|
2. toukokuuta 2007 @ 12:14 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Kasavuori: ________________________________________________________
- Yksityisviestinä: sähköpostiosoite, etu- ja sukunimi.
|
|
henkettu
Account closed as per user's own request
|
2. toukokuuta 2007 @ 12:23 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Joo.. Sori, en ollut lukenut tota Joost tuli kaapista ulos-juttua. ELi mullakin on nyt siis inviteja ihan kunnolla tarjolla, että mulle vaan yksityisviestiä ja siihen email ja nimi. Ei siis tänne, vaan YV..
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 2. toukokuuta 2007 @ 18:19
|
|
Mainos
|
  |
|
|
yliviisas
Junior Member
|
2. toukokuuta 2007 @ 12:26 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti henkettu: Joo.. Sori, en ollut lukenut tota Joost tuli kaapista ulos-juttua. ELi mullakin on nyt siis inviteja ihan kunnolla tarjolla, että mulle vaan yksityisviestiä ja siihen email ja nimi. Ei siis tänne, vaan YV..
No etkö halua vaihtokauppaa? Tai syytä, miksi pitäis saada invite.
|