1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

LG RH7500 polttava DVD/HDD

Viestiketju DVD-soittimet -osiossa. Ketjun avasi mc_mice 02.08.2005.

  1. kaahonen

    kaahonen Member

    Liittynyt:
    04.10.2005
    Viestejä:
    11
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Mä otin sen tuulettimen suojuksen pois niin tuntuu ainakin vähän hiljaisemmalta, tietty sit voihan sen itse tuulettimenkin vaihtaa? Onko siitä kokemuksia kellään, ei luulis olevan kovin vaikeeta???

     
  2.  
  3. muxfolder

    muxfolder Regular member

    Liittynyt:
    19.12.2004
    Viestejä:
    194
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Yhteen uuteen ongelmaan olen tässä törmännyt tän laitteen kanssa. Jouluna polttelin Fast Show maratoonia DVD-RW:lle. Yritin lukea niitä ensin kahdella läppärillä himassa. Ei onnistunut, vaikka finalisoinkin ne levyt. Mutta kun laitoin tohon LG:en niin kyllä se toimi. Myöskään mun oma tietokone/dvd-soitin ei suostu noita levyjä lukemaan. Onko tässä nyt ainoa mahdollisuus polttaa ne normaalille r-dvd:lle? Ilmeisesti sitten on. Kellään vastaavia kokemuksia?
     
  4. Shirlaine

    Shirlaine Member

    Liittynyt:
    03.12.2005
    Viestejä:
    4
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Muxfolder, minulla on ollut juuri tuo sama ongelma oman laitteeni kanssa. Kerran tajusin kokeilla sen viimeistelyn poistamista ja tekemistä uudelleen LG:llä, jonka jälkeen levyllä olevat tiedot näkyivät oikein tietokoneellakin.


    -Jenni-
     
  5. fkock

    fkock Regular member

    Liittynyt:
    16.11.2004
    Viestejä:
    1,186
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Soitin formatoi DVD-RW automaattisesti VIDEO-VR muotoon. Kannattaa manuaalistesi formatoida DVD-VIDEO muotoon. Tämän jälkeen pitäisi myös koneessa näkyä ihan normaalisti.

    Kaikki soittimethan ei tunnista VR levyjä vaikka se olisi viimeistelty.

    By default, the DVD-RW disc format is Video Recording (VR) format, though you can change this to Video format, if required. (Reinitializing the disc will erase the contents of the disc.)"

     
    Viimeksi muokattu: 13.02.2006
  6. Shirlaine

    Shirlaine Member

    Liittynyt:
    03.12.2005
    Viestejä:
    4
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Minä formatoin aina levyt video-muotoon ennen käyttöä, eli VR-muodon käytöstä tuo viimeistelyongelma ei ainakaan minulla johdu. VR:ää kokeilin tasan kerran; laite itse saati sitten tietokone ei sillä muodolla tehtyä levyä tunnistanut lainkaan.


    -Jenni-

     
  7. Jamppali

    Jamppali Member

    Liittynyt:
    15.12.2004
    Viestejä:
    4
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Huomasin just myös, kun olin polttanut monta elokuvaa dvd:lle kovalevyltä, ja toisella soittimella kokeillessani kone ei tunnista levyjä ollenkaan. Laitteen asetukset on ihan vakiot, eli puuttuuko levyistä viimeistely tai jotain? Ja voiko niille vielä näin jälkeenpäin tehdä jotain että saisi näkymään. En ole päässyt testaamaan vielä, miten ne LG-llä itsellään toimivat...
     
  8. Shirlaine

    Shirlaine Member

    Liittynyt:
    03.12.2005
    Viestejä:
    4
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Jamppali, laite ei viimeistele levyjä itsestään; se pitää hoitaa joka kerta manuaalisesti. Viimeistelyn pitäisi kyllä onnistua vieläkin.


    -Jenni-
     
  9. muxfolder

    muxfolder Regular member

    Liittynyt:
    19.12.2004
    Viestejä:
    194
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Ookkei.. Nyt näköjään mun tietokone löysi noi tiedostot mitä olin polttanut. Piti päivittää polttavan DVD-aseman firmware ensin. Ja VLC-playerilla niitä voi jopa katsellakin. Heh.. On tää nykytekniikka vallan ihmeellistä.
     
  10. aps2

    aps2 Member

    Liittynyt:
    04.03.2006
    Viestejä:
    14
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Osaisiko kukaan neuvoa: saako tallentimen (lg 5h7800h) heräämään, kun scartista tulee signaali ja alkamaan äänittämään/tallentamaan ohjelmaa kovalevylle? Olisi helpompi ajastaa vain digiboksi, eikä mlempia laitteita.

    Ari-Pekka
     
  11. fkock

    fkock Regular member

    Liittynyt:
    16.11.2004
    Viestejä:
    1,186
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Manuaalin mukaan ei semmosta mahdollisuutta ole. Ei siinä muu auta kun Digiboxi sekä dvd:een ajastaminen.


    On taas tullut uusi Firmware...
    http://nordic.lge.com/fi/products/m...05&parentId=03&gcscId=&paramModelCode=RH-7500

     
  12. aps2

    aps2 Member

    Liittynyt:
    04.03.2006
    Viestejä:
    14
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Joo, manuaalia tässä olen kyllä tavannut, enkä mainintaa asiasta minäkään sieltä ole löytänyt. Myyjä kertoi tallentimen osaavan herätä scart-signaaliin, kun asiaa häneltä tiedustelin. Joopa joo.

    Kiitos firmware linkistä (versio 60126A)! Koska en ole firmwaren päivittämiseen perehtynyt, osaisiko joku vielä neuvoa, mistä siihen löytyy ohjeet. Tuolla sivulla oli vain päivitystiedosto, muttei suoraan ohjeita, minkälanen levy tulee polttaa (cdr vai käykö rw? nimeäminen etc).
     
  13. fkock

    fkock Regular member

    Liittynyt:
    16.11.2004
    Viestejä:
    1,186
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
  14. aps2

    aps2 Member

    Liittynyt:
    04.03.2006
    Viestejä:
    14
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Kiitos paljon linkistä! Nyt vaan sormet ristiin ja päivittämään. Onko muuten väliä käyttääkö cdr vai cdrw levyä?
     
  15. fkock

    fkock Regular member

    Liittynyt:
    16.11.2004
    Viestejä:
    1,186
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Ei ole. itse käytin/käytän Cdr levyjä.
     
  16. jacquesj

    jacquesj Member

    Liittynyt:
    02.08.2005
    Viestejä:
    32
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Aika odottamaton firmis. Korjaukset varmaan suurimmaksi osaksi nauhoituspuolella. Asensin silti.
    Jos joku tietää mitä tässä versiossa on korjattu/lisätty, niin ilmoittakaa ihmeessä mistä muutoslista löytyy.
    Itse katson pääasiassa DivX leffoja, niihin uusin versio ei liene tuonut muutoksia.
    "Power on" buutti tuntuu ehkä olevan aavistuksen nopeampi.
     
  17. fkock

    fkock Regular member

    Liittynyt:
    16.11.2004
    Viestejä:
    1,186
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    It will correct the issue on Timer-recording - the recorder stops after 4 minutes & 1 second, when harddisk i rather full.
     
  18. sirius18

    sirius18 Member

    Liittynyt:
    17.05.2005
    Viestejä:
    2
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Hmm päivitin tuon uusimman softan omaan koneeseeni, divx-tekstitys toimii nyt paremmin eli vuorosanat katoavat silloin kuin pitääkin. Myös bootup-aika on ihanasti nopeutunut! Hienoa! Sen sijaan, onko muilla ollut sellaista ongelmaa että divx-tekstityksen ollessa käytössä, ääni häviää hetkeksi kokonaan mikäli vuorosanat ovat pitkät? Esim kaksi riviä jossa paljon tekstiä.

    Kovin on myös tarkka laite DVD-levyjen merkistä/nopeudesta/tyypistä.
     
  19. creaper

    creaper Member

    Liittynyt:
    23.01.2001
    Viestejä:
    5
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Minulla toi äänen pätkimen esiintyy vain digitaalisena mutta ei analogisesti. Äänen ollessa AC3 5.1 DivX leffoissa se ei digitaalisesti pätki mutta normaali stereo ääni digitaalisesti ajoittan pätkii, myös ilmenee silloinkin vaikka ei tekstiä olisikaan.
     
  20. surkka

    surkka Member

    Liittynyt:
    26.04.2004
    Viestejä:
    38
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Käykö rd-7500 sama firmis ku rh-7500?
    Voisko joku heittää linkillä mistä sais firmiksen.
    Vanhana procaster käyttäjänä noin puolen tunnin käytön jälkeen jo firmistä etsimässä : )
     
  21. fkock

    fkock Regular member

    Liittynyt:
    16.11.2004
    Viestejä:
    1,186
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Ei ole sama...

    Puolalaiset jakaa firmwarea malliin DR7500

    http://pl.lgservice.com/ (Sterowniky i Biosy) ja sitten laitat hakuun ''7500'' DVD/VIDEO kohdalla.
     
    Viimeksi muokattu: 06.04.2006

Jaa tämä sivu